  • 1. Data: 2010-04-27 18:01:36
    Temat: Nie zastosowanie się do wyroku sądu cywilnego
    Od: pavka <p...@3...net>

    Orzeczenie o zakazie prowadzenia pojazdów - wiadomo jego naruszenie
    automatycznie podlega sankcjom. A jak wygląda nie zastosowanie się do
    jednorazowego orzeczenia sądu cywilnego?

    Podobno nie ma na to żadnego paragrafu?

  • 2. Data: 2010-04-27 18:08:43
    Temat: Re: Nie zastosowanie się do wyroku sądu cywilnego
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27-04-2010 20:01, pavka pisze:
    > Orzeczenie o zakazie prowadzenia pojazdów - wiadomo jego naruszenie
    > automatycznie podlega sankcjom. A jak wygląda nie zastosowanie się do
    > jednorazowego orzeczenia sądu cywilnego?
    >
    > Podobno nie ma na to żadnego paragrafu?

    Podobno jest i to kilka. Zależnie jakiej jest treści wyrok. Egzekucję
    prowadzi komornik, który ma paletę sposobów. Jak jest świadczenie
    niepieniężne to grzywna, potem areszt.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-04-27 18:12:25
    Od: pavka <p...@3...net>

    On 27 Kwi, 20:08, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Podobno jest i to kilka. Zależnie jakiej jest treści wyrok. Egzekucję
    > prowadzi komornik, który ma paletę sposobów. Jak jest świadczenie
> [...]

    Chodziło mi o to, że nieprzestrzeganie orzeczenia o zakazie
    prowadzenia pojazdów jest z automatu ścigane przez policję/prokuraturę
    a tutaj trzeba na własną rękę płacić komornikowi, żeby zaczął
    cokolwiek działać w tej sprawie co później wcale nie znaczy, że będzie
    z czego odzyskać...

  • 4. Data: 2010-04-27 18:38:09
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27-04-2010 20:12, pavka pisze:
> [...]
    > a tutaj trzeba na własną rękę płacić komornikowi, żeby zaczął
    > cokolwiek działać w tej sprawie co później wcale nie znaczy, że będzie

    Bo jest różnica między sprawami karnymi i sprawami cywilnymi.
    Komornikowi z zasady nic nie trzeba płacić, żeby wszczął egzekucję. Nie
    rozumiem do czego dążysz i czego byś oczekiwał.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2010-04-27 19:06:43
    Od: pavka <p...@3...net>

    On 27 Kwi, 20:38, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

> [...]
    > Komornikowi z zasady nic nie trzeba płacić, żeby wszczął egzekucję. Nie
    > rozumiem do czego dążysz i czego byś oczekiwał.

    Trzeba - byłem dziś u komornika. Nawet zwrot kosztów sądowych trzeba
    zapłacić komornikowi z góry za wyjazd, znaczki pocztowe etc.