  • 1. Data: 2010-04-27 13:43:36
    Temat: Drobne oszustwa kierownicy akademika
    Od: Student <a...@o...pl>

    Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika
    wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za
    trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

  • 2. Data: 2010-04-27 13:46:17
    Temat: Re: Drobne oszustwa kierownicy akademika
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?
    CBA zgoniue z ustawą

    jk

  • 3. Data: 2010-04-27 16:13:02
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Student wrote:
    > Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika
    > wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za
    > trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

    Bez dowodów się nie wychylaj. Ona zezna że wpłacałeś po 270, a w miałeś
    330, więc należy się jeszcze 500zł. Następnym razem idź z dyktafonem i
    jak dostaniesz pokwitowanie na 270 to poproś o resztę.

    I dopiero wtedy kombinuj co dalej.

    gacek

  • 4. Data: 2010-04-27 22:59:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-04-27, Student <a...@o...pl> wrote:
    > Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika
    > wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za
    > trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

    "Zauważyłeś"? I nie zaoponowałeś? Dlaczego?
    Nb. NNTP-Posting host masz dość... hmm przejrzysty.

    --
    Marcin