  • 1. Data: 2010-04-26 18:37:21
    Temat: Odpowiedzalność notariusza.
    Od: Stolarz <d...@u...to.wp>

    Hej,

    czy notariusz odpowiada, za błędnie sporządzony akt? Mam tu na myśli, np.
    mylną interpretacje przepisów i brak pobrania pcc. Po 2 latach odzywa się do
    mnie US, czy mogę odzyskać sporną kwotę od notariusza wraz z odsetkami?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-04-26 18:48:52
    Temat: Re: Odpowiedzalność notariusza.
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 26 Kwi, 20:37, Stolarz <d...@u...to.wp> wrote:
> [...]
    > mnie US, czy mogę odzyskać sporną kwotę od notariusza wraz z odsetkami?

    Pobrania od kogo? Byles kupujacym czy sprzedajacym?

  • 3. Data: 2010-04-26 19:10:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stolarz" <d...@u...to.wp> napisał w wiadomości
> [...]
    > do
    > mnie US, czy mogę odzyskać sporną kwotę od notariusza wraz z odsetkami?

    Podatek i tak byś zapłacił. Co do odsetek to można powalczyć. Notariusz ma
    ubezpiezenie OC.

  • 4. Data: 2010-04-27 05:49:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-26 20:37, Stolarz pisze:

> [...]
    > mnie US, czy mogę odzyskać sporną kwotę od notariusza wraz z odsetkami?

    O jakiej spornej kwocie mówisz? Przecież nie zapłaciłeś tego podatku dwa
    lata temu (tak rozumiem) - zapłacisz ją teraz. Oczywiście o odsetki
    możesz walczyć.

    --
    spp