  • 251. Data: 2011-04-03 11:35:54
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-03 13:23, u...@d...invalid pisze:

    > Nie. Raczej zatrudni takiego, którego nie trzeba przeszkalać. To w
    > interesie ucznia jest, aby poprosić o umożliwienie skorzystania z
    > narzędzia poza zajęciami.

    Po co poza skoro można na zajęciach?

    --
    spp

  • 252. Data: 2011-04-03 12:23:55
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 13:23:46 +0200, u...@d...invalid napisał(a):

    > Nie. Raczej zatrudni takiego, którego nie trzeba przeszkalać.

    Jesli bedzie kierowal sie takim kryterium, to jest idiota i pewnie placi
    gowniane pieniadze.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 253. Data: 2011-04-03 12:47:27
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Po lekcji mogliby je spo y . Jad em kiedy w knajpce wegetaria skiej
    > bardzo smaczny "szpinak" z li ci baobabu.

    obrzydlistwo
    juz samo to ze toto wyglada jak szpinak potrafi spowodowac u mnie
    odruchy wymiotne.

    ps. miecho rulez!

    ;)

  • 254. Data: 2011-04-03 12:56:20
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > A kiedy na trzeźwo przeczytałeś powyższą wypowiedź to co o niej
    > pomyślałeś? ;)

    producenci trialowego crapwary /tego co to jest instalowany masowo na
    lapkach/ placa producentowi laptopow za ich zamieszczanie. ow crapware
    jest instalowany tylko na systemie windows; ms kaze sobie placic
    niewielkie /jakies 50-60 dolarow/ za oemowe wersje- tak wiec, czasami,
    koszta windowsa sa pokrywane zarobkami z wersji trialowych.
    to, ze obniza to generalnie uzywalnosc lapka /w sensie: wielu ludzi i
    tak tego nie kupi, i np bedzie uzywala nieaktualnego AV etc/ to juz
    inna sprawa

    szymon

  • 255. Data: 2011-04-03 13:30:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, KRZYZAK <k...@k...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli bedzie kierowal sie takim kryterium, to jest idiota i pewnie placi
    > gowniane pieniadze.

    A jeśli Twoim, to powinien zatrudniać już w przedszkolu i przeszkalać
    do wszystkiego, włącznie z nauką czytania i pisania. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 256. Data: 2011-04-03 21:17:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Szymon von Ulezalka

> [...]
    > obniza to generalnie uzywalnosc lapka /w sensie: wielu ludzi i tak tego
    > nie kupi, i np bedzie uzywala nieaktualnego AV etc/ to juz inna sprawa

    Ale to nie powoduje, że wersja bez systemu byłaby droższa, bo kto by ją
    kupił i po co? Po prostu by jej nie było, a kto by nie chciał Windowsa,
    ten by w jego miejsce zainstalował to co lubi.

  • 257. Data: 2011-04-03 22:34:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Bancer

    > O i teraz "a nie bo ty". Słodkie. :)

    Zacząłeś od debilnych wycieczek osobistych i spodziewasz się
    merytorycznej riposty?

  • 258. Data: 2011-04-03 22:36:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Bancer

    > To przykład co zrobiła konkurencja za wszelką cenę, a nie analogia.

    Ten przykład pokazuje, że nie wiesz o czym piszesz. A kontekst w jakim go
    przytoczyłeś, że nie rozumiesz o czym dyskutujesz.

  • 259. Data: 2011-04-03 23:47:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Wojciech Bancer

    > Zacząłeś od debilnych wycieczek osobistych

    Ja zacząłem? O fanbojstwo! Może przejdź się trochę wyżej
    w wątek i zobacz kto wytaczał argument typu "nie masz pojęcia".

    > i spodziewasz się merytorycznej riposty?

    Od gościa, który charakterysuje się odmienianiem słowa "debil"
    w charakterze przecinka? Ani trochę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 260. Data: 2011-04-03 23:48:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, to <t...@a...xyz> wrote:

    [...]

    > Ten przykład pokazuje, że nie wiesz o czym piszesz. A kontekst w jakim go
    > przytoczyłeś, że nie rozumiesz o czym dyskutujesz.

    No jasne. Ja nic nie wiem, a Ty masz zawsze rację. Taki aksjomat. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl