  • 101. Data: 2011-04-04 19:26:09
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.04.2011 20:21), Maddy wrote:

    > Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".
    >
    > Owszem, są. I tam to dopiero maja inwigilację.
    > http://www.census.gov/

    Ciekaw jestem czy oni tam też przechowują pełną bazę (łącznie z
    nazwiskiem i ichniejszym odpowiednika PESELu) czy tylko statystyka.

    Bo spis wiadomo, potrzebny jest. Tylko po diabła spersonalizowany, zaś z
    http://prawo.vagla.pl/node/9018 i zawartej tam odpowiedzi na jakąś
    interpelację wynika że będą trzymali nie wyniki spisu, ale żywe, gołe
    dane, nieodpersonalizowane. Przez 2 lata.

    Oczywiście wg prezesa nie da się tych danych ukraść, ale pewnie tak samo
    myślała US Army n/t danych które wyciekły jakiś czas temu.

    p. m.

  • 102. Data: 2011-04-04 19:34:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości grup
    > W Stanach też są takie spisy ?

    http://www.youtube.com/watch?v=K7vJaTrx3Bw
    i wersja amerykańska:
    http://www.youtube.com/watch?v=aYG3yDq0_CE

  • 103. Data: 2011-04-04 19:42:23
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-04 21:26, mvoicem pisze:

    > Ciekaw jestem czy oni tam też przechowują pełną bazę (łącznie z
    > nazwiskiem i ichniejszym odpowiednika PESELu) czy tylko statystyka.

    Hmm, całymi garściami czerpię dane ze spisów z początku wieku
    przeprowadzanych w Stanach. Wygląda na to, że dane zbierane przez nasz
    GUS są wyjątkowo skromne. ;)
    Właściwie dostępne jest wszystko - stan rodzinny, majątkowy, wyznanie,
    czas wjazdu do stanów. W innych spisach cmentarz na którym leży zmarły
    obywatel, Urząd w którym nadano mu numer ichniejszego socjalu itp.
    --
    spp

  • 104. Data: 2011-04-04 21:08:42
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości

    > Taa , jakiś czas temu media donosiły, że jakiś dyrektor w GUS dostał w
    > związku z organizacją spisu dodatkowo 100 tysięcy czy jakąś podobną kwotę
    > pracownicy też po ileś.

    > Gdzieś w internecie czytałam, że podobno wszczęte jest w związku z tym
    > śledztwo.

    Taaa.. Jak moja firma kupila przychylna opinie pewnej wysokiej instytucji o
    planowanych zmianach organizacyjnych (za O WIEEELE wiecej, niz 100tys),
    a pozniej sprawa sie rypla, byl wielki szum, sledztwo, dochodzenie, i tak
    dochodza, dochodza, i dojsc nie moga juz ze 7 lat. Nawet sami chyba
    zapomnieli, ze mieli do czegos dojsc,
    sprawa ucichla, i wszystko sie kreci.

  • 105. Data: 2011-04-04 21:10:42
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".

    Jak to gdzie? Na ksiezycu. Nie ma komuny, kapitalizmu, wyzysku, nierownosci
    spolecznych itd...
    Na razie...

  • 106. Data: 2011-04-04 21:12:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/4/2011 2:26 PM, mvoicem wrote:

    > Ciekaw jestem czy oni tam też przechowują pełną bazę (łącznie z
    > nazwiskiem i ichniejszym odpowiednika PESELu) czy tylko statystyka.

    w internecie znajdziesz równiez informacje na temat tego za ile ktos
    kupił domu, ile ma samochódów, czy w terminie zapłacił podatki, ile
    wypadkow spowodował, czy był skazany i duzo duzo wiecej.

    Wystarczy ci imie, nazwisko i adres.
    Ale to tez znajdziesz w internecie, wystarczy ci numer telefonu.

  • 107. Data: 2011-04-04 21:13:47
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=K7vJaTrx3Bw
    > i wersja amerykańska:
    > http://www.youtube.com/watch?v=aYG3yDq0_CE

    Obie wersje chyba po tej samej flaszce.

  • 108. Data: 2011-04-04 23:28:19
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 21:42, spp pisze:

> [...]
    > czas wjazdu do stanów. W innych spisach cmentarz na którym leży zmarły
    > obywatel, Urząd w którym nadano mu numer ichniejszego socjalu itp.

    Ja swój spis już wysłałam. Dosłownie tylko pare pytań, szczególnie czy
    miejsce zamieszkania takie samo, jaka dzielnica zamieszkania i wsio!
    Myślałam, że to tylko wstęp a okazało się, że to całość. Zadzwonilam do
    GUS-u, żeby sie upewnić.
    Tak, że już mi rachmistrz do drzwi nie zadzwoni i mam spokój.
    Żałuję, że się nie załapałam tym razem do pracy w tym spisie. Jak się
    "obudziłam" to już było za późno. A tak 3000 zł. bym sobie dorobiła.

  • 109. Data: 2011-04-05 06:42:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > mam powazne wątpliwości czy uzyskaliby bardziej miarodajne wyniki

    no napewno bardziej miarodajne, niż kiedy zbadają tylko 25% i to z klucza o
    którym zupełnie nic nie wiadomo

  • 110. Data: 2011-04-05 06:58:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Żałuję, że się nie załapałam tym razem do pracy w tym spisie. Jak się
    > "obudziłam" to już było za późno. A tak 3000 zł. bym sobie dorobiła.

    Już widzę jak obsługujesz smartfon...