  • 1. Data: 2005-10-03 06:59:30
    Temat: Naprawa samochodu
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Witam
    Niedawno moja znajoma naprawiała samochód.( sprzęgło i coś tam w
    okolicach). Zpłaciła za nowe częsci i usługę(700). Po trzech
    tygodniach zaczęło znowu burbolić gorzej niz przed naprawa. Znajoma ma
    podejrzenia że została oszukana i nie zamontowano nowych części lub
    xle naprawiono (uszkodzono w czasie naprawy) samochód .
    Ma rachunki za częsci i naprawę (szczegółowe).
    Jak może dochodzić swoich praw (chce mieć sprawny samochód)) bez
    dodatkowych kosztów.
    Proszę o pomoc w imieniu koleżanki.
    C.R.E.E.D.

  • 2. Data: 2005-10-03 08:58:21
    Temat: Re: Naprawa samochodu
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    C.R.E.E.D wrote:

    > Proszę o pomoc w imieniu koleżanki.

    jedyne co mi przychodzi do glowy to udac sie do pzm i tam zasiegnac rady
    lub prosic o pomoc specjalisty, to sa oczywiscie koszta, ale jesli ma
    racje to ich zwrotu bedzie sie mogla domagac od nieuczciwego zakladu