  • 1. Data: 2005-10-03 07:18:40
    Temat: udział członkowski w śpółdzielni mieszkaniowej
    Od: "tompac [TK]" <t...@U...pl>

    Witam i pytam!

    Czy spółdzielnia mieszkaniowa gdy przestaje być członkiem spółdzielni
    powinna mi zwrócić udział członkowski w kwocie jaka obecnie obowiązuje
    czy w kwocie jaką wpłaciłem 10 lat temu?
    pozdr

    --
    Moja strona - zapraszam
    www.autofocus.pl

    Klub Konica Minolta
    www.kkm.autofocus.pl

  • 2. Data: 2005-10-03 15:08:17
    Temat: Re: udzial członkowski w spoldzielni mieszkaniowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tompac [TK] wrote:

    > Czy spółdzielnia mieszkaniowa gdy przestaje być członkiem spółdzielni
    > powinna mi zwrócić udział członkowski w kwocie jaka obecnie obowišzuje
    > czy w kwocie jakš wpłaciłem 10 lat temu?

    Lokatorskie?

    Takiej, jak dziś obowiązuje. A konkretnie 70% (bez paru ułamków)
    dzisiejszej ceny rynkowej.

    Teoretycznie, bo mieszkanie jest wystawiane na licytację i jak ktoś
    kupi, to były lokator wtedy dostaje kasę - oczywiście na podstawie ceny
    z licytacji. W pierwszej kolejności licytują inni członkowie
    spółdzielni, więc cena może wyjść nieźle zaniżona.

    I jestem wk*.*wiony, bo bardzo sympatyczny domek przechodzi mi koło
    nosa, a tego cholernego lokatorskiego nie można szybko sprzedać...

    Niech ja bym dorwał tego gnoja, który wymyślił 'lokatorskie' i wpuścił
    naiwnych 'oszczędnych' w ten kanał...

    Jedyna ich zaleta jest taka, że (o ile mnie w błąd nie wprowadzono)
    komornik działający na zlecenie kogoś z zewnątrz za chiny ludowe udziału
    lokatorskiego nie zajmie, więc o ile się nie masz jakichś cennych
    ruchomości albo dochodów z etatu, komornik może ci nagwizdać ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-10-03 15:48:22
    Od: "tompac [TK]" <t...@U...pl>

    > Lokatorskie?

    Spóldzielcze własnościowe.

> [...]
    > ceny z licytacji. W pierwszej kolejności licytują inni członkowie
    > spółdzielni, więc cena może wyjść nieźle zaniżona.

    Zadnych licatacji, przepisałem mieszkanie na syna, on teraz ma byc
    członkiem społdzielni, mnie chcą zwrócić wlład w wysokości wpłaconej
    10 lat temu a od syna rządają po nowemu, o to chodzi, żadnych
    licytacji, żadnych komorników ;)
    pozdr

    --
    Moja strona - zapraszam