  • 1. Data: 2005-10-03 06:25:17
    Temat: Wniosek na dowód osobisty
    Od: "zenu" <m...@b...pl>

    Witam, mam pytanie: Czy urzędnik ma prawo odmówić przyjęcia wniosku na nowy
    dowód osobisty bez podania żadnych przyczyn i kazać go złożyć za trzy
    tygodnie? Wszystkie załączniki były w porządku wraz z opłatą. Pozdrawiam. Z.

  • 2. Data: 2005-10-03 07:23:47
    Temat: Re: Wniosek na dowód osobisty
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "zenu" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowód osobisty bez podania żadnych przyczyn i kazać go złożyć za trzy
    > tygodnie? Wszystkie załączniki były w porządku wraz z opłatą. Pozdrawiam.

    IMO bez podania przyczyny nie.
    Trzeba bylo zapytac o podstawe odmowy i to na pismie

    Jacek

  • 3. Data: 2005-10-03 16:51:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    trzy
    > tygodnie? Wszystkie załączniki były w porządku wraz z opłatą.

    Urzędnik może ewentualnie odmówić wydania nowego dowodu, co wymaga
    wydania decyzji administracyjnej. Przyjąć wniosek ma obowiązek, nawet
    jak jest bezpodstawny.