  • 1. Data: 2002-01-29 15:20:42
    Temat: Nagana
    Od: "Paweł" <g...@g...pl>

    Witam

    Czy ktos moglby przeslac mi przykladowa tresc nagany lub podac link gdzie
    moglbym cos takiego znalezc? Z gory dziekuje.

    Pawel

    PS. Sprawa dosc pilna (c:

  • 2. Data: 2002-01-30 11:26:47
    Temat: Re: Nagana
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    > Czy ktos moglby przeslac mi przykladowa tresc nagany lub podac link gdzie
    > moglbym cos takiego znalezc? Z gory dziekuje.

    Prosze - z Lex`a:

    Pismo pracodawcy o wymierzeniu pracownikowi kary porządkowej (wzór łączony)

    .................. ..................dnia ............ ......... r.
    (oznaczenie pracodawcy)

    Pan (Pani) .........
    (oznaczenie pracownika)

    1. Wymierzam Panu (Pani) karę porządkową upomnienia - nagany z powodu
    nieprzestrzegania ustalonego porządku pracy, regulaminu pracy, przepisów bhp
    i przepisów przeciwpożarowych, popełnionego w .................. dnia
    ............ ... ...... r.
    2. Wymierzam Panu (Pani) karę pieniężną z powodu nieprzestrzegania przepisów
    bhp, przepisów przeciwpożarowych, opuszczenia pracy bez usprawiedliwienia,
    stawienia się do pracy w stanie nietrzeźwości lub spożywania alkoholu w
    czasie pracy, popełnione w .................. w dniu ............ .........
    r. w sposób następujący:
    Od tego orzeczenia służy prawo wniesienia sprzeciwu do pracodawcy w terminie
    7 dni liczonym od dnia otrzymania tego pisma (podstawa prawna art. 108-111
    k.p.).

    (podpis pracodawcy lub osoby upoważnionej
    do składania oświadczeń w imieniu pracodawcy)

  • 3. Data: 2002-01-30 19:25:52
    Od: "Paweł" <g...@g...pl>

    Użytkownik "amierzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prosze - z Lex`a: