  • 1. Data: 2002-01-29 13:34:01
    Temat: Prosze i porade!
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam!
    Chcialbym poprosic o wyjasnienie sytuacji:
    Zalozylem sprawe z powodztwa cywilnego.
    Odbyla sie rozprawa/strony zawiadomione prawidlowo/.
    Zapadl wyrok zaoczny,gdyz druga strona sie nie wstawila.
    Po 14 dniach wyrok sie uprawomocnil.
    Oplacilem koszty komornicze-komornik przystapil do egzekucji.
    Po okolo 1,5 miesiaca wplywa pismo do sadu o przywrocenie terminu,z banalnym
    tlumaczeniem,ze strona byla u ojca w innym miescie,/nadmieniam ze jest to
    prywatna firma zatrudniajaca okolo 25 osob/i byla mozliwosc komunikacji
    tel.o terminie rozprawy/
    Wysoki Sad przywraca termin/????????????/-co wzbudza zdziwienie mojego
    prawnika.
    Komornik wstrzymuje egzekucje na pismo informujace ze Sadu.
    Sprawa cywilna bedzie prawdopodobnie toczyc sie ponad 1 rok-moja wplata
    komornicza 1100zl.jest nie do odebrania,az do skonczenia procesu.

    Czy to wszystko jest prawidlowe-bardzo prosze o sensowne wytlumaczenie,za co
    bardzo dziekuje!

    Pozdrawiam

    Roman

  • 2. Data: 2002-01-30 12:19:52
    Temat: Re: Prosze i porade!
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Jak ktoś dostanie w kieszeń, to wszystko jest możliwe...
    Może wycofaj sprawę, aby odzyskać chociaż kasę od komornika i załóż ją
    ponownie - żartuję...
    Jestem osobiście ciekaw jakie uzasadnienie podał sąd. Jeżeli możesz dosłownie
    przesłać to do mnie na priva, to będę zobowiązany.
    W sprawie decyzji sądu o przywrócenie terminu, to masz na pewno na otrzymanej
    decyzji jakie ci przysługują prawa od tej decyzji. W znanych mi przypadkach
    gnębienia prywatnych osób przez Banki to takiego pisma jeszcze nie widziałem,
    chociaż często były rzeczywiste powody do cofnięcia nakazu i trzeba się z
    bankami procesować. Właśnie z tego powodu chcę poznać dosłowną decyzję sądu
    wraz z uzasadnieniem.
    Z góry dzięki
    z...@b...pl
    www.bezpartyjni.pl