  • 1. Data: 2002-01-29 14:08:13
    Temat: Max Weber
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    czy mozecie podac mi jakies odnosniki lub przyslac jakies opracowania
    dotyczace Webera? Wprawdzie chodzi mi glownie o jego poglady
    polityczno-prawne, lecz za wszystko bede wdzieczny
    pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2002-01-29 15:00:05
    Temat: Re: Max Weber
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > czy mozecie podac mi jakies odnosniki lub przyslac jakies opracowania
    > dotyczace Webera? Wprawdzie chodzi mi glownie o jego poglady
    > polityczno-prawne, lecz za wszystko bede wdzieczny

    to nie dotyczy Maxa Webbera, bo jest to caly konspekt (roboczy jedynie..)
    historii doktryn politycznych i prawnych... ale moze sie nada do czegos..
    http://www.vagla.pl/skrypts/hdpip.htm

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-01-29 15:00:48
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > to nie dotyczy Maxa Webbera, bo jest to caly konspekt (roboczy jedynie..)
    > historii doktryn politycznych i prawnych... ale moze sie nada do czegos..
    > http://www.vagla.pl/skrypts/hdpip.htm

    mialem na mysli to, ze o Maxie Webberze jest jedynie krotka wzmianka.
    v.