  • 11. Data: 2012-09-13 11:15:11
    Temat: Re: Nachalne... pytanie o mozliwosc przyslania reklamy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-12 13:15:07 +0200, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > No to wojna z wiatrakami, chyba, że dopisać do przepisu, że zabronione
    > jest kierowanie zapytań, o wyrażenie zgody na przesyłanie reklam.

    Dawno temu o uszy obiła mi się ciekawa koncepcja:

    Chcesz przysyłać reklamy drogą elektroniczną?
    Poproś o to listem.

    I wtedy spamer miałby podkładkę.
    Wszystko jest kwestią chęci (ustawodawcy).

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-09-13 14:48:56
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości

    > Dawno temu o uszy obiła mi się ciekawa koncepcja:
    >
    > Chcesz przysyłać reklamy drogą elektroniczną?
    > Poproś o to listem.
    >
    > I wtedy spamer miałby podkładkę.
    > Wszystko jest kwestią chęci (ustawodawcy).

    Już sobie wyobrażam te setki listow codziennie w skrzynce tak zredagowane,
    ze dla sadu beda pytaniem, a dla odbiorcy reklama.

  • 13. Data: 2012-09-13 16:09:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-13 14:48:56 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości

    > Już sobie wyobrażam te setki listow codziennie w skrzynce tak zredagowane,
    > ze dla sadu beda pytaniem, a dla odbiorcy reklama.

    A jesteś pewien, że wszyscy będą chcieli płacić i za druk, i za
    wysyłkę, i za magazynowanie odpowiedzi (jeśli dostaną)?
    (tych z zagranicy nie ruszymy, ale tych pod ręką możnaby oduczyć....)

    Jak pisałem - wszystko kwestą chęci (ustawodawcy).
    (do ACTA chęć jest niewiarygodnie silna, więc oczywistym jest, że się da)
    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-09-13 19:14:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    >
    > Jak pisałem - wszystko kwestą chęci (ustawodawcy).
    > (do ACTA chęć jest niewiarygodnie silna, więc oczywistym jest, że się da)

    Tu w sumie masz rację. Może koszty wysyłki będą odstraszające :) Może tylko
    będą płacić jakieś grosze dzieciakom,żeby roznosiły ulotki lokalnie.

  • 15. Data: 2012-09-13 22:30:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2012, Ajgor wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał

    > Już sobie wyobrażam te setki listow codziennie w skrzynce tak zredagowane,
    > ze dla sadu beda pytaniem, a dla odbiorcy reklama.

    Ale przecież to nie jest problemem - stosy makulatury które
    *są* reklamą już masz.
    Widocznie do kompletu brakuje Ci tylko ekologicznego pieca na paliwo
    stałe, w rodzaju wierzby ... jak jej tam, tej opałowej? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2012-09-14 10:34:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-09-13 22:30:24 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

> [...]
    > Widocznie do kompletu brakuje Ci tylko ekologicznego pieca na paliwo
    > stałe, w rodzaju wierzby ... jak jej tam, tej opałowej? ;)

    :-)))

    --
    Bydlę