  • 1. Data: 2012-09-10 18:11:45
    Temat: Jak można odliczyć koszt remontu mieszkania komunalnego przy wykupie?
    Od: mieszka <m...@e...com>

    Chcę wykupić mieszkanie komunalne, które otrzymałam na remont własny.
    Zakres prac remontowych był znaczny, a koszty spore.
    Zgodnie z art. 218 ustawy o gospodarce nieruchomościami mogę starać się o
    zwrot kosztów remontu poprzez ich odliczenie od kwoty do zapłaty za wykup
    mieszkania.
    Pytanie tylko JTZ. Czy wystarczy wysłać do urzędu wniosek o uwzględnienie
    w oszacowaniu dokonanych przeze mnie nakładów, czy też oprócz pisma
    trzeba załączyć jakieś dokumenty np. kopie rachunków?