  • 1. Data: 2012-09-11 09:49:48
    Temat: Apple odwala do konca
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://finanse.wp.pl/kat,104114,title,Apple-walczy-z
    -konkurencyjnym-znakiem-w-Polsce,wid,14914318,wiadom
    osc.html?_ticrsn=3&ticaid=5f261

    Chyba im się biznes sypie i szukają innych źródeł dochodu ;->

    Kto wie, może ludzie jedzący jabłka przy komputerze też powinni płacić
    im jakieś opłaty licencyjne? ;->

    W końcu jeśli prowadzę jakąś działalność przy komputerze i zostawię przy
    nim nadgryzione jabłko, to komuś może się skojarzyć...

  • 2. Data: 2012-09-11 10:54:54
    Temat: Re: Apple odwala do konca
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-09-11 09:49, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > W końcu jeśli prowadzę jakąś działalność przy komputerze i zostawię przy
    > nim nadgryzione jabłko, to komuś może się skojarzyć...

    To ja proponuję by rząd Polski wystąpił do Apple o zaprzestanie nazwy bo
    przecież międzynarodowy skrót dla Polski to PL, a w naz przecież każdy
    widzi jest apPLe.

    Mam nadzieję, że nie wygrają bo to świadczyło by tylko o braku równości
    - i kto ma więcej kasy ten może więcej.

    Z drugiej strony taki proces dla A.pl to świetna reklama

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-09-11 10:58:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2012 10:54, Ariusz pisze:

    > Z drugiej strony taki proces dla A.pl to świetna reklama

    Fakt. Ja np. o nich nie słyszałem.

  • 4. Data: 2012-09-11 11:06:53
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:504eed03$1@news.home.net.pl...
    > http://finanse.wp.pl/kat,104114,title,Apple-walczy-z
    -konkurencyjnym-znakiem-w-Polsce,wid,14914318,wiadom
    osc.html?_ticrsn=3&ticaid=5f261

    Z tego co czytałem, Europejski Urząd Patentowy idzie coraz
    bardziej w kierunku rozwiązań znanych zza oceanu - jeśli wejdzie
    w życie jednolity patent europejski, to dopiero zrobi się fajnie.
    Przyjdzie nam wówczas płacić opłaty licencyjne za zaokrąglone
    rogi w prostokątach i inne podobne wynalazki Apple :)

  • 5. Data: 2012-09-11 11:45:10
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

  • 6. Data: 2012-09-11 16:34:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ikarek" napisał w wiadomości grup
    > Przyjdzie nam wówczas płacić opłaty licencyjne za zaokrąglone
    > rogi w prostokątach i inne podobne wynalazki Apple :)

    Apple nic nie wynalazł.

  • 7. Data: 2012-09-11 16:39:30
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2012-09-11 09:49, Andrzej Lawa wrote:
    > http://finanse.wp.pl/kat,104114,title,Apple-walczy-z
    -konkurencyjnym-znakiem-w-Polsce,wid,14914318,wiadom
    osc.html?_ticrsn=3&ticaid=5f261

    > Chyba im się biznes sypie i szukają innych źródeł dochodu ;->

    Raczej obsługującej apple'a kancelarii prawniczej.

    A sklepowi to na rękę, takiego ruchu jak dziś pewnie dawno nie mieli.

    gacek

  • 8. Data: 2012-09-11 23:11:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Sep 2012, qwerty wrote: