  • 1. Data: 2012-09-11 13:14:06
    Temat: Firmowa strona WWW
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Po "koleżeńsku" (za niewielką opłatą, na którą nie ma żadnych papierów)
    udostępniłem pracodawcy miejsce na serwerze na firmową stronę WWW.

    Jak przestanę pracować u niego mogę tak po prostu skasować stronę WWW i
    co się z tym wiąże firmową pocztę e-mail ?
    Ewentualnie czy mogę po prostu poprosić o wpłatę powiedzmy 1000zł za
    hosting i wyznaczyć termin po którym skasuję stronę i skrzynki e-mail ?

    Wiem, że to niezbyt "miłe" z mojej strony ale jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.

  • 2. Data: 2012-09-11 14:28:47
    Temat: Re: Firmowa strona WWW
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-11 13:14, Radek D pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, że to niezbyt "miłe" z mojej strony ale jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.

    Możesz. Nawet możesz wiecej.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 3. Data: 2012-09-11 15:21:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Radek D wrote:
    > Po "koleżeńsku" (za niewielką opłatą, na którą nie ma żadnych papierów)
    > udostępniłem pracodawcy miejsce na serwerze na firmową stronę WWW.

    dygresja: to ze bez papierow nie zwalnia cie z podatku. to wiesz.

    > Jak przestanę pracować u niego mogę tak po prostu skasować stronę WWW i
    > co się z tym wiąże firmową pocztę e-mail ?

    Moc to wszystko mozesz. Sila ci przeciez nie zabronia pstryknac wylacznik.
    Pytanie tylko ile cie to bedzie kosztowac. A moze wyjsc sporo.

    Narazie łaczy was umowa, to ze ustna jest bez znaczenia i dopiero jak
    ktoras ze stron ja wypowie to przestanie obowiazywac.

    > Ewentualnie czy mogę po prostu poprosić o wpłatę powiedzmy 1000zł za
    > hosting i wyznaczyć termin po którym skasuję stronę i skrzynki e-mail ?

    Aneksy do umow wymagaja zgody oby stron. wiec prosic o wplate mozesz,
    druga strona zaplacic jej nie musi, bo nie taka umowa was laczy.

    > Wiem, że to niezbyt "miłe" z mojej strony ale jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu.

    Mozesz umowe wypowiedziec. Zerwanie jej z twojej strony wiaze sie z
    pociagniecie cie za ucho w przypadku strat firmy. A moga byc spore.

  • 4. Data: 2012-09-11 15:25:01
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Jak przestanę pracować u niego mogę tak po prostu skasować stronę WWW i
    > co się z tym wiąże firmową pocztę e-mail ?

    Wypowiedz umową z 7 dniowym okresem wypowiedzenia a potem zgraj
    zawartość, przekaż mu i dopiero wyłącz.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-09-11 15:55:13
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-11 15:25, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Wypowiedz umową z 7 dniowym okresem wypowiedzenia a potem zgraj
    > zawartość, przekaż mu i dopiero wyłącz.

    I tu właśnie chodzi o zgranie - czy muszę przekazać z powrotem te pliki?

  • 6. Data: 2012-09-11 16:07:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2012 15:21, witek pisze:

    > Mozesz umowe wypowiedziec. Zerwanie jej z twojej strony wiaze sie z
    > pociagniecie cie za ucho w przypadku strat firmy. A moga byc spore.

    Chyba sobie kpisz... Jak dostawca internetu (bez specjalnie
    zagwarantowanej niezawodności) będzie miał kilkudniową awarię, to
    pozwiesz go za utracone dochody??

    Znaczy pozwać możesz, ale wyjdziesz na idiotę i prawników zasponsorujesz ;)

  • 7. Data: 2012-09-11 16:08:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > pozwiesz go za utracone dochody??
    >
    > Znaczy pozwać możesz, ale wyjdziesz na idiotę i prawników zasponsorujesz ;)

    a to jest awaria?

  • 8. Data: 2012-09-11 16:08:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2012 15:55, Radek D pisze:

    > I tu właśnie chodzi o zgranie - czy muszę przekazać z powrotem te pliki?

    A jaka łączyła was umowa? Jakieś specjalne gwarancje niezawodności i
    zachowania danych? Bo jeśli nie to "Dysk padł. Wirus zeżarł. Sorry
    winnetou".

  • 9. Data: 2012-09-11 16:11:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.09.2012 16:08, witek pisze:

    > a to jest awaria?

    A co za różnica?

    Wykaż podstawę prawną pozwalającą na uzyskanie odszkodowania za
    zaprzestanie dostarczania usługi po wypowiedzeniu umowy.

  • 10. Data: 2012-09-11 17:01:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co za różnica?
    >
    > Wykaż podstawę prawną pozwalającą na uzyskanie odszkodowania za
    > zaprzestanie dostarczania usługi po wypowiedzeniu umowy.

    po wypowiedzeniu.
    A nie po prostu wylaczam sobie serwer i znikam. A o tym byla dyskusja.