  • 21. Data: 2010-11-02 11:32:46
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.11.2010 12:10, Liwiusz pisze:
    > Podałeś właśnie dowód na to, że są nieszkodliwi, skoro musiałeś podawać
    > tak stary przykład.

    Ale na inne rzeczy też nie mam raczej nowszych przykładów.
    Ba! Na szkodliwość pijanego kierowcy tira nie mam w ogóle przykładu.
    Czyli pijani kierowcy tirów nie są zupełnie szkodliwi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-11-02 11:44:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale na inne rzeczy też nie mam raczej nowszych przykładów.
    > Ba! Na szkodliwość pijanego kierowcy tira nie mam w ogóle przykładu.
    > Czyli pijani kierowcy tirów nie są zupełnie szkodliwi.

    Ale można łatwo sprawdzić ile wypadków powodują pijani rowerzyści, a
    ile pijani kierowcy samochodów, zanim się zacznie pisać duby smalone, że
    rowerzysta na drodze do morderca.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-11-02 11:51:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.11.2010 12:44, Liwiusz pisze:

    > Ale można łatwo sprawdzić ile wypadków powodują pijani rowerzyści, a
    > ile pijani kierowcy samochodów,

    Gdzie?

    > zanim się zacznie pisać duby smalone, że
    > rowerzysta na drodze do morderca.

    A gdzie tak napisałem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-11-02 13:14:50
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 15:30, wromek pisze:

    > tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
    > metrow i glupio wpadl.
    > no nic ale takie zycie, prawa trzaeba przestrzegac bo jest takei samo dla
    > wszystkich.
    >
    > pozdrawiam, wromek

    Powyzej 0.5 promila to przestepstwo i teoretycznie powinien juz siedziec
    na luzyckiej przy tej nagonce na pijanych kierniczych w lubuskiej! Niech
    dziekuje bogu ze nie dostanie zadnych zawiasow bo az dziwne
    zeprokurator nie żada. A jesli chce mniej to niech zapierdziela do
    Szymanskiego ale nie bedzie tanio (2-5kzl), pewnie mecenas zbije to i owo.

    :):):)

  • 25. Data: 2010-11-02 13:52:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    PlaMa napisal:
    > Zabierać prawka za chodzenie po pijaku? :D

    Obyś się nie zdziwił. Jeżeli w szczególności pijak
    będzie się zataczał po jezdni lub na niej leżał?
    Dlaczego nie? Stwarza zagrożenie? Stwarza.
    Rowerzyście zabierają PJ, choć jazda rowerem PJ nie
    wymaga? No to dlaczego pijany pieszy ma być świętą
    krową?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2010-11-02 14:28:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Skoro 3 minuty spaceru to dla niego za dużo było to jednak może
    > siedzenie na dupsku w więzieniu byłoby OK?

    Wiesz ile przez ten czas byśmy na niego wydali ?

  • 27. Data: 2010-11-02 14:32:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl>

    > Według mnie to przy takim upojeniu powinno się traktować kierowcę jako
    > potencjalnego mordercę. Jaką karę dałbyś takiemu który w stanie upojenia
    > jeżdzi koło małych dzieci?

    Ale po jezdni ???

  • 28. Data: 2010-11-02 14:34:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Muszę ci przyznać rację. Dokładnie taka sama sytuacja jest
    > z pieszymi, którzy mogą być przyczyną poważnych wypadków.
    > Wprost, bo przelecą przez szybę kasując kierowcę lub pasażera,
    > albo pośrednio, bo kierowca próbując uniknąc kasacji pieszego
    > skasuje siebie o drzewo lub o inne auto.

    Nie muszą być pijani

  • 29. Data: 2010-11-02 14:36:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    > Zabierać prawka za chodzenie po pijaku? :D

    Nie po pijaku tylko po jezdni.

  • 30. Data: 2010-11-02 14:40:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

> [...]
    > Dlaczego nie? Stwarza zagrożenie? Stwarza.
    > Rowerzyście zabierają PJ, choć jazda rowerem PJ nie
    > wymaga? No to dlaczego pijany pieszy ma być świętą

    Co za bzdury. Zabierać należy za stwarzanie zagrożenia. Jak pieszy idzie
    jezdnią i nie ustępuje pojazdom to należy go karać bardziej niż pijaka bo
    świadomiej niż pijak naraża innych uczestników ruchu.