  • 31. Data: 2010-11-02 15:11:41
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.11.2010 14:52, Jacek_P pisze:
    > Rowerzyście zabierają PJ, choć jazda rowerem PJ nie
    > wymaga?

    A skąd pomysł o zabieraniu PJ? O ile mi wiadomo, to orzekany jest
    czasowy zakaz prowadzenia pojazdów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-11-02 16:41:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2010 13:52:36 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Obyś się nie zdziwił. Jeżeli w szczególności pijak
    > będzie się zataczał po jezdni lub na niej leżał?
    > Dlaczego nie? Stwarza zagrożenie? Stwarza.

    Jak leży to nie stwarza bo przecież widać że leży. Chyba że ktoś jedzie za
    szybko i nie wyhamuje - to jemu należy zabrać prawko.

    Pozdrawiam
    Henry

  • 33. Data: 2010-11-02 16:45:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 01 Nov 2010 11:47:06 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Mamy gówniane przepisy i idiotów na stanowiskach sędziów w związku
    > z czym za jazdę po pijaku w więzieniach siedzi więcej rowerzystów
    > niż kierowców.

    Tych co ja znam, to siedzieli bo się dali złapać na rowerze kilka razy
    i nie spłacali starych grzywn.

    Zaś jednych i drugich nie należy zbyt mocno karać bo mało komu zostanie
    prawko...

    Henry

  • 34. Data: 2010-11-03 22:56:08
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-02 10:32, Jacek_P pisze:

    > Stąd wyjątkowo, ale muszę się z tobą Tristan zgodzić: pijany
    > rowerzysta to TAKIE SAMO zagrożenie na jezdni, jak pijany
    > kierowca TIR-a.

    A pijana mucha powoduje takie same zagrożenie jak pijany pilot jubojeta:)

    Krótko mówiąc gówno prawda. Choćby dlatego, że pijany rowerant nie jest
    w stanie skutecznie staranować przystanku.

    Shrek.

  • 35. Data: 2010-11-03 23:06:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.11.2010 23:56, Shrek pisze:
    > Krótko mówiąc gówno prawda. Choćby dlatego, że pijany rowerant nie jest
    > w stanie skutecznie staranować przystanku.

    Na tym polega dowcip, że jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2010-11-04 04:45:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Shrek napisa?(a):

    > Krótko mówiąc gówno prawda. Choćby dlatego, że pijany rowerant nie jest
    > w stanie skutecznie staranować przystanku.

    Jest w stanie wjechac przed TIR-a, ktorego driver chcąc uniknąc
    zderzenia z rowerzystą może w konsekwencji tego wjechać w przystanek.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 37. Data: 2010-11-04 10:32:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-04 05:45, Użytkownik januszek napisał:

    > Jest w stanie wjechac przed TIR-a, ktorego driver chcąc uniknąc
    > zderzenia z rowerzystą może w konsekwencji tego wjechać w przystanek.

    Wtedy przystanek staranuje tir a nie rowerzysta.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-11-04 18:39:50
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Na tym polega dowcip, że jest.

    Rzucisz jakimś linkiem? Skutecznego?

    Shrek.

  • 39. Data: 2010-11-04 18:43:00
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-04 05:45, januszek pisze:

    > Jest w stanie wjechac przed TIR-a, ktorego driver chcąc uniknąc
    > zderzenia z rowerzystą może w konsekwencji tego wjechać w przystanek.

    Ale nie jest w stanie staranować przystanku, więc nie stanowi takiego
    samego zagrożenia jak pijany kierowca tira.

    Idąc twoim tokiem rozumowania pieszy (bez znaczenia pijany czy trzeźwy)
    może wleźć pod tira i resztę już znasz - ergo pieszy (pijany czy
    trzeźwy) stanowi takie samo zagrożenie jak pijany kierowca tira. Należy
    się wyrok w zawiasach, a za upiardliwe i recydywistyczne łażenie na
    nogach pierdel:P

    Shrek.

  • 40. Data: 2010-11-04 21:05:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-02 17:45, Henry(k) pisze:

    > Zaś jednych i drugich nie należy zbyt mocno karać bo mało komu zostanie
    > prawko...

    I to jest pomysł na korki w miastach!
    Można zarobić i do tego rozładować korki.
    Za jazdę po alkoholu i narkotykach zabierałbym
    domyślnie dożywotnio z możliwością odzyskania
    po 5 latach po zadeklarowaniu całkowitej
    abstynencji (badania co 6 miesięcy). Tak robią
    w Niemczech. Taki kierowca nie może już pić i zażywać
    wcale ... nawet gdy jest na wczasach na Hawajach.
    Za złamanie dobrowolnej abstynencji jest oczywiście
    dożywotnio cofnięte prawo jazdy, z możliwością
    wystąpienia o "abstynencję" po kolejnych 5 latach.
    Za badania płaci sam.

    PS. Żaden Sejm tego nie przegłosuje, nie w kraju
    alkoholików i narkomanów.

    Tomy M.