  • 11. Data: 2010-10-31 14:30:37
    Temat: Re: Na ile zabior? prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wromek napisal:
    > tak miedzy bogiem a prawda to pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
    > metrow i glupio wpadl.

    Wiesz, mój sąsiad pojechał po pijaku nieco więcej: 500 metrów do sklepu.
    Po co? Nie wiem, ale po drodze skasował rowerzystkę. Szczęście dla niego,
    że obrażenia były nieduże i dogadał się z babką o kwotę i z prokuratorem
    o dobrowolne poddanie się karze. Skończyło się na dwuletnim zakazie prowadzenia
    pojazdów, ale bez zawiasów - wynajął zdolną papugę i sąd uwzględnił BARDZO WYSOKIE
    zadośćuczynienie, które kobiecie wypłacił.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-10-31 16:12:23
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    A tak apropos tego biczowania. Piszesz, że "nigdy nie spowodowal wypadku,
    nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej". Czy to oznacza, że jeździł
    wcześniej po pijaku ale mu się udawało ? To może faktycznie jak sobie trochę
    odpocznie od jeżdżenia to ochłonie, chyba że będzie jeździł bez prawka i na
    bani. A tak na marginesie to wiele też zalezy od okoliczności tej jazdy. Z
    pewnością inny byłby wyrok z jazdę wyludnioną drogą do jakiegos sklepiku a
    inny za jazdę 300m po ruchliwej uliocy miejskiej. Pzdr.

  • 13. Data: 2010-10-31 20:34:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2010 15:30:12 +0100, wromek napisał(a):

    > pojechal tylko do sklepu po fajki ok 300
    > metrow i glupio wpadl.

    Skoro 3 minuty spaceru to dla niego za dużo było to jednak może
    siedzenie na dupsku w więzieniu byłoby OK?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-11-01 09:18:00
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > prokurator zaproponowal 2 lata plus 2000 pln kosztów administracyjnych,
    > moj "pytający" sie zastanawia czy to nie przesada...
    > nigdy nie spowodowal wypadku, nigdy go nie zlapali po pijaku wczesniej,
    > nigdy nie byl karany. prosze tylko o konstruktywne informacje, bez
    > moralizatorstwa i "biczowania"..
    >
    > Pozdrawiam, wromek

    Według mnie to przy takim upojeniu powinno się traktować kierowcę jako
    potencjalnego mordercę. Jaką karę dałbyś takiemu który w stanie upojenia
    jeżdzi koło małych dzieci?Mam małe wnuczki. Kiedyś na placu przed domem mój
    malutki synek jeżdził na rowerku o trzech kołach,taki rodzaj zabawki
    plastykowej. Nadjechał pijak i wjechał na rowerek. Dziecko w ostatniej
    sekundzie umknęło. Rowerek został całkowicie zgnieciony przez samochód.
    Kierowca uciekał.Ile się należało temu kierowcy? Wciąz słucham idiotyzmów
    pijaków za kierownicą. Raz dorosły i niby poważny gośc siadał za kółkiem po
    5 piwach. Kiedy go spytałem czy on chce po alkoholu jechać to do mnie z
    pretensjami, że on do chole*y nie pił alkoholu tylko piwo [?] Ma wrażenie,
    ze takiego należałoby zamknąć na dwa lata, aby w ciszy przemyslał , czy
    napier**lił się jak stodoła, czy też nie pił alkoholu...
    A swoją drogą to nasze prawo to jakiż żart...Rowerzysta który po piwie
    jedzie ścieżką wiejską do slepu dostaje wyrok taki sam jak nawalony kierowca
    Tira na drodze międzynarodowej...

    Palik

  • 15. Data: 2010-11-01 10:47:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-01 10:18, Użytkownik Palik napisał:

    > A swoją drogą to nasze prawo to jakiż żart...Rowerzysta który po piwie
    > jedzie ścieżką wiejską do slepu dostaje wyrok taki sam jak nawalony
    > kierowca Tira na drodze międzynarodowej...

    Mamy gówniane przepisy i idiotów na stanowiskach sędziów w związku
    z czym za jazdę po pijaku w więzieniach siedzi więcej rowerzystów
    niż kierowców.
    Jak kogoś stać na samochód to i na adwokata będzie miał, tych
    co nie stać łatwiej wsadzić.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-11-01 10:50:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > A swoją drogą to nasze prawo to jakiż żart...Rowerzysta który po piwie
    > jedzie ścieżką wiejską do slepu dostaje wyrok taki sam jak nawalony
    > kierowca Tira na drodze międzynarodowej...

    Ale za to jest wtedy 100% wykrywalnosc.
    Wykryte przestepstwo, sprawca wykryty w czasie t = 0 od wykrycia
    przestepstwa.
    Jak sie to doda do czasu wykrycia sprawcow porwania czy zabojstwa (?)
    Olewnika, czy Papaly to wychodzi calkiem mila i przyjemna srednia. I jest
    pieknie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-11-02 07:44:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.11.2010 10:18, Palik pisze:
    > A swoją drogą to nasze prawo to jakiż żart...Rowerzysta który po piwie
    > jedzie ścieżką wiejską do slepu dostaje wyrok taki sam jak nawalony
    > kierowca Tira na drodze międzynarodowej...

    Rowerzysta po piwie około 15 lat temu na wiejskiej drodze skasował
    mojego kolegę na MZecie. Dobrze, że droga była wiejska i kolega jechał
    pomału, bo skończyło się na skasowanej MZecie i obrażeniach lekkich u
    kolegi.

    Pijanym rowerzystom się wydaje, że są nieszkodliwi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-11-02 09:32:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > Pijanym rowerzystom się wydaje, że są nieszkodliwi.

    Muszę ci przyznać rację. Dokładnie taka sama sytuacja jest
    z pieszymi, którzy mogą być przyczyną poważnych wypadków.
    Wprost, bo przelecą przez szybę kasując kierowcę lub pasażera,
    albo pośrednio, bo kierowca próbując uniknąc kasacji pieszego
    skasuje siebie o drzewo lub o inne auto.

    Pierwszy przypadek, z pieszym, miałem osobiście w roku 1999.
    Szczęście pieszego, że jechałem powoli, a samochodem był
    maluch. Dla pieszego skończyło się wstrzącem mózgu, dla samochodu
    gorzej, bo do wymiany był pas przedni, maska bagażnika, podszybie
    i szyba przednia.

    Stąd wyjątkowo, ale muszę się z tobą Tristan zgodzić: pijany
    rowerzysta to TAKIE SAMO zagrożenie na jezdni, jak pijany
    kierowca TIR-a. Natomiast muszę potępić ulgowe traktowanie
    pijanych kierowców w porównaniu do pijanych rowerzystów.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2010-11-02 11:03:18
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Muszę ci przyznać rację. Dokładnie taka sama sytuacja jest
    > z pieszymi, którzy mogą być przyczyną poważnych wypadków.

    Zabierać prawka za chodzenie po pijaku? :D

  • 20. Data: 2010-11-02 11:10:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > kolegi.
    >
    > Pijanym rowerzystom się wydaje, że są nieszkodliwi.

    Podałeś właśnie dowód na to, że są nieszkodliwi, skoro musiałeś
    podawać tak stary przykład.

    Raz na wiek to i mucha spowoduje wypadek, z czego wcale nie wynika,
    że jest ona tak samo niebezpieczna jak pijany tirowiec.

    --
    Liwiusz