  • 1. Data: 2010-10-30 13:30:31
    Temat: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    kojarzycie może 'chemtrails' - teorię dotycząca powszechnego ostatnimi czasy
    rozpylania niewiadomego składu areozoli po niebie
    nie chcę generować tu kolejnych wcieleń dyskusji spiskowej - interesują mnie
    wyłącznie fakty: Jak dalece sięga dowolność rządów poszczególnych państw w
    ewentualnym nieinformowaniu obywateli o ingerencji tego rodzaju. Czy jest
    możliwe, że podjęta jest taka akcja w tajemnicy przed ludźmi i podawana jest
    fałszywa informacja na temat zjawska? Rządy różne rzeczy wyczyniały, jak
    fluorowanie pitnej wody po wojnie... Nie wiem jaka jest oficjalna wersja
    publiczna na temat tych areozoli, zjawisko jest w Europie, w Stanach.. więc
    chyba jakaś grubsza sprawa. Interesuje nie jak wyglądają przepisy, - czy
    można nas truć.

  • 2. Data: 2010-10-30 13:44:28
    Temat: Re: chemtrails - czy to jest możliwe?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 30-10-2010 15:30, oxy pisze:
> [...]
    > jest w Europie, w Stanach.. więc chyba jakaś grubsza sprawa. Interesuje
    > nie jak wyglądają przepisy, - czy można nas truć.

    Żeby odpowiedzieć czy byłoby coś takiego zgodne z prawem nie trzeba być
    prawnikiem.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-10-30 14:15:17
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-30 15:30, oxy pisze:
> [...]
    > jest w Europie, w Stanach.. więc chyba jakaś grubsza sprawa. Interesuje
    > nie jak wyglądają przepisy, - czy można nas truć.

    Można.
    Przepisy są dla motłochu. Tzn motłoch ma ich przestrzegać.
    Jedyną pociechą jest, że "oni" nie wytrują bydła, które ich żywi.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-10-30 14:19:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    Można.
    Przepisy są dla motłochu. Tzn motłoch ma ich przestrzegać.
    Jedyną pociechą jest, że "oni" nie wytrują bydła, które ich żywi.

    Całkowicie nie. Łatwiej kierować grupką 5 mln, niż 6,5 mld.

  • 5. Data: 2010-10-30 14:48:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    oxy napisa?(a):

> [...]
    > rozpylania niewiadomego składu areozoli po niebie
    > nie chcę generować tu kolejnych wcieleń dyskusji spiskowej - interesują mnie

    Moim zdaniem manipulujesz bo właśnie w jednej wypowiedzi zestawiłeś
    ze sobą dwie wykluczające się rzeczy czyli 'chemtrails' i 'fakty'.

    Całość zjawiska kojarzy mi się z reakcją mieszkańców Warszawy pod
    zaborem Rosyjskim kiedy to Rosjanie zaczęli budować kanalizację.
    Pojawiła się teoria spiskowa, że celem schowania gówna pod ziemią ma być
    jego nagromadzenia a potem erupcja, która zmiecie miasto. Protestowano
    więc ostro, także pytając o prawne podstawy takiej ingerencji ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 6. Data: 2010-10-30 14:48:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-30 15:30, oxy pisze:
    [..]
    > nie jak wyglądają przepisy, - czy można nas truć.

    Oczywiście, że można!
    Prawo ma pętać pospólstwo, a nie Władze.

    A co do trucia to obecnie każde żarcie naszprycowane jest
    soją - szkodzi męskiej populacji - oraz skrobią kukurydzianą (cukrem),
    które szkodzi wszystkim prowadząc do otyłości.
    I co?
    I nico! Władzom to na rękę bo pospólstwo ma tanie kalorie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2010-10-30 14:49:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-30 16:19, qwerty pisze:
    > Całkowicie nie. Łatwiej kierować grupką 5 mln, niż 6,5 mld.

    Nieprawda. Powyżej 100 osób nie ma to znaczenia, natomiast masowa
    produkcja wymaga odpowiedniej ilości konsumentów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2010-10-30 15:08:41
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    > ze sobą dwie wykluczające się rzeczy czyli 'chemtrails' i 'fakty'.
    fakty prawne - o które pytam (niezależnie od konkretnego przypadku w
    zasadzie, a raczej na jego podstawie.)

  • 9. Data: 2010-10-30 15:22:14
    Od: "oxy" <o...@o...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > A co do trucia to obecnie każde żarcie naszprycowane jest
    > soją - szkodzi męskiej populacji - oraz skrobią kukurydzianą (cukrem),

    to jedne elementy z ogromu globalnego trucicielstwa żywieniwego
    wydawało mi się jednak, że w żywności trudniej walczyć / wykazywać /
    udowadniać, i stosunkowow łatwo przepisami lub ich brakiem się wycierać, niż
    przy ewidentnym działaniu na oczach ludzi jak oblatywanie atmosfery z
    rozpylaczami.

    w żywieniu chodzi o kasę wytwórców (i całego łańcucha po drodze)
    żarcie którego nie tkną robale alni pleśni obywatel zje i się ucieszy że nie
    pleśnieje i że tanie

    są też teorie, że dobry obywatel to chory obywatel (na znane medycynie
    choroby) więc się obywateli utrzymuje w stałej zachorowalności i potem
    wspaniałomyślnie 'leczy' (tzn utrzymuje w założonych stadiach choroby) za
    oszczędności życia obywatela lub przynajmniej niemałe peiniądze.
    Przeciwników spisków ubiegnę - niezależnie od faktów (spisek czy rzeczywiste
    procedery) - sam fakt że takie możliwości (prawnie) są, budzi grozę zdrowego
    rozsądku.
    Nie pocieszyliście mnie. Gdzieby tu się wyprowadzić....

  • 10. Data: 2010-10-30 15:24:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-30 17:22, oxy pisze:
    [..]
    > Nie pocieszyliście mnie. Gdzieby tu się wyprowadzić....

    Są takie tereny gdzie Władzy oficjalnej nie ma.
    Ale tam zwykle musisz mieć największego gnata w okolicy.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com