  • 11. Data: 2023-05-31 08:34:23
    Temat: Re: Mis
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No wiesz, piramidy pobudowali, kiepsko to im się chyba zaczęło po odlocie nieziemian.

    -----

  • 12. Data: 2023-05-31 12:17:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 May 2023 00:07:51 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    z-na-ulicach-nowego-sacza-wladze-apeluja-o-ostrozno,
    nId,6809963

    > https://www.dts24.pl/niedzwiedz-nadal-przebywa-w-mie
    scie-zrezygnujmy-z-wieczornych-spacerow/

    > Rolą Policji będzie ewentualne zapobieżenie atakowi na człowieka. To
    > jest w Ustawie o ŚPBiBP.

    Misia w kajdanki, taserem, czy pałka wystarczy? :-)

    Bo służbowy pistolet ma za małą energię :-)

    Ale gaz łzawiący powinien wystarczyc.

    J.

  • 13. Data: 2023-05-31 16:33:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 12:17, J.F pisze:
    > Misia w kajdanki, taserem, czy pałka wystarczy? ?
    > Bo służbowy pistolet ma za małą energię ?
    > Ale gaz łzawiący powinien wystarczyc.

    No więc ja osobiście planowałem - w razie konieczności - użycie strzelby
    MOSSBERG z amunicją W-8 - skoro chcesz znać szczegóły. Ale wystarczyło
    "zapędzenie" go samochodami w kierunku lasu.

    Strzelanie miało by mieć miejsce w oparciu o art. 47 pkt 5 Ustawy z dnia
    24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, gdyby
    sytuacja się tak rozwinęła, że zaszłoby takie zagrożenie. Ustawa ta
    przewiduje również użycie pałki, ale w odniesieniu do niedźwiedzia nie
    wydaje się to dobry pomysł. Ustawa jeszcze mówi o użyciu siły fizycznej,
    siatki obezwładniającej, wodnych środków obezwładniających, pocisków
    niepenetracyjnych, chemicznych środków obezwładniających oraz tasera,
    ale to przepisy ogólne i w wypadku niedźwiedzia niekoniecznie wszystkie
    mogą być sensowne. 9 x 19 PARA też ne jest dobrym pomysłem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-05-31 16:35:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak się coś pali, to pożar gaszą strażacy. A jak się coś wali, to
    > problem rozwiązują budowlancy. Nawet jak gdzieś jest niewypał, to
    > zajmują się tym saperzy. To dlaczego jak jest miś, ma się zajmować nim
    > policja? ? Policja zabezpiecza zdarzenie interweniując lub
    > zabezpieczając sytuację, gdy wystepuje bezpośrednie zagrożenie. Policja
    > nie jest od naprawy tego co doprowadziło do wystapienia zagrozenia.

    Tyle, że w praktyce okazuje się, że to tylko Policja jest "pod ręką".

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2023-05-31 18:58:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 08:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > No wiesz, piramidy pobudowali, kiepsko to im się chyba zaczęło po
    > odlocie nieziemian.

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-05-31 19:00:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyle, że w praktyce okazuje się, że to tylko Policja jest "pod ręką".

    No a kto ma być? Wojsko, myśliwi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-05-31 19:09:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No więc ja osobiście planowałem - w razie konieczności - użycie strzelby
    > MOSSBERG z amunicją W-8 - skoro chcesz znać szczegóły. Ale wystarczyło
    > "zapędzenie" go samochodami w kierunku lasu.

    Hmmmm... czyli bezpieczniej jest urządzić rajdy samochodowe przez miasto
    i przegonić zdenerwowanego misia po ulicach miasta, zamiast go, no niech
    się zastanowię... uśpić? Zapakować i wywieźć?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2023-05-31 19:16:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 19:09, Kviat pisze:

    > Hmmmm... czyli bezpieczniej jest urządzić rajdy samochodowe przez miasto
    > i przegonić zdenerwowanego misia po ulicach miasta, zamiast go, no niech
    > się zastanowię... uśpić? Zapakować i wywieźć?

    Ale czym ma go kulson uśpić? Akurat jakby doszło do strzelaniny z
    niedzwiedziem to w sumie robert jest paradoksalnie chyba jedną z
    lepszych jak nie najlepszą osobą w powiecie do takich akcji;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-05-31 19:28:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.05.2023 o 19:16, Shrek pisze:

    > Ale czym ma go kulson uśpić? Akurat jakby doszło do strzelaniny z
    > niedzwiedziem to w sumie robert jest paradoksalnie chyba jedną z
    > lepszych jak nie najlepszą osobą w powiecie do takich akcji;)

    Najlepiej z nich śpiewa kołysanki?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2023-05-31 19:40:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 19:28, Kviat pisze:

    > Najlepiej z nich śpiewa kołysanki?

    Jest pewnie jednym z niewielu kulsonów w powiecie, co zdaje sobie sprawę
    że z 9mm to misia co najwyżej wkurwisz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!