    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Mis
    Date: Tue, 30 May 2023 23:32:34 GMT

    On 2023-05-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    z-na-ulicach-nowego-sacza-wladze-apeluja-o-ostrozno,
    nId,6809963

    > Dokładnie - tako rzecze ustawa, dzikie zwierzęta to problem gminy,
    > i zauważ, ze o procedurach mowi prezydenta miasta.
    >
    > No ale jak Policja pomaga, to jakby przekraczała uprawnienia,
    > bo uprawniony do łapania misia jest prezydent miasta :-)

    Jak się coś pali, to pożar gaszą strażacy. A jak się coś wali, to
    problem rozwiązują budowlancy. Nawet jak gdzieś jest niewypał, to
    zajmują się tym saperzy. To dlaczego jak jest miś, ma się zajmować nim
    policja? :) Policja zabezpiecza zdarzenie interweniując lub
    zabezpieczając sytuację, gdy wystepuje bezpośrednie zagrożenie. Policja
    nie jest od naprawy tego co doprowadziło do wystapienia zagrozenia.

    --
    Marcin