  • 1. Data: 2013-02-20 19:18:07
    Temat: Meldunek
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Zastanawiam się co grozi człowiekowi, który jest zameldowany w jednym mieście,
    ale 6 dni w tygodniu od kilku lat mieszka w zupełnie innym mieście? Czy za to
    jakiś urząd ściga?

  • 2. Data: 2013-02-20 20:06:10
    Temat: Re: Meldunek
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    > Witam.
    > Zastanawiam się co grozi człowiekowi, który jest zameldowany w jednym
    > mieście, ale 6 dni w tygodniu od kilku lat mieszka w zupełnie innym
    > mieście? Czy za to jakiś urząd ściga?

    Poczytaj o "słoikach" w Warszawie. To tysiące ludzi. Nie słyszałem by
    ktokolwiek z nich był ukarany za niedopełnienie obowiazku meldunkowego.
    Przepis jest, ale w praktyce martwy.

  • 3. Data: 2013-02-20 20:06:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-20 19:18, qwerty pisze:
    > Witam.
    > Zastanawiam się co grozi człowiekowi, który jest zameldowany w jednym
    > mieście, ale 6 dni w tygodniu od kilku lat mieszka w zupełnie innym
    > mieście? Czy za to jakiś urząd ściga?

    Nie ściga, AFAIR nie jest to już karalne (choć "obowiązek" pozostał).

    --
    Liwiusz