  • 1. Data: 2013-02-20 14:45:32
    Temat: Re: Polak potrafi :) [TVN24: Niemiecki policjant nie potrafi wskazać KONKRETNYCH przepisów?]
    Od: hikikikori sanki kiki <h...@a...pl>

    On 20.02.2013 10:30, A. Filip wrote:
    > Sonn <p...@p...onet.pl> pisze:
    >> http://www.tvn24.pl/polak-na-ciezarowce-przewozil-tr
    zy-auta-jedno-na-drugim-niemcy-w-szoku,307219,s.html

    > "Policja stwierdziła, że ten wyjątkowy "konwój" łamie "wszystkie
    > przepisy ruchu drogowego" i zatrzymał go."
    >
    > Wszelkie czyli _KONKRETNIE_ które?
    > Co do wagi, objętości czy czegoś innego?
    >
    > Bo w tej relacji TVN24 jak dla mnie niemieccy policjanci zostali
    > przedstawieni jako czepialscy idioci bez znajomości _konkretnych_
    > przepisów.

    Ciekawe jakby to było u nas? :)

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-02-21 07:21:48
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Znowu jakiś marny pismak chciał mieć swoje 5 minut i to wszystko.
    Tu masz link do oryginału z niemieckiej policyjnej strony.
    http://www.presseportal.de/polizeipresse/pm/50667/24
    16649/pol-kr-matrjoschka-in-der-lkw-variante-lastzug
    -durch-die-polizei-gestoppt?search=polen
    I wszystko jasne, źle zabezpieczony ładunek

    Kabelek

  • 3. Data: 2013-02-21 07:58:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-21 07:21, Kabelek pisze:
> [...]
    16649/pol-kr-matrjoschka-in-der-lkw-variante-lastzug
    -durch-die-polizei-gestoppt?search=polen
    > I wszystko jasne, źle zabezpieczony ładunek

    Jak należałoby go zabezpieczyć, żeby było dobrze?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-02-21 08:14:46
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    > Jak należałoby go zabezpieczyć, żeby było dobrze?
    Tego ze zdjęcia nie da się zabezpieczyć.
    Tak pojazdów się nie transportuje. Każdy musi być sztywno przypięty do
    pojazdu transportującego. Kliny i pasy na kołach. W tym wypadku to jeden
    był prawidłowo, a reszta już nie.
    Kabelek