  • 11. Data: 2004-08-13 11:22:17
    Temat: Re: Max temperatura w jakiej mozna pracowac .
    Od: "P***" <p...@o...pl>

    > 1. Maksymalna temperatura nawiewanego powietrza nie powinna
    > przekraczać 70oC (343 K) przy nawiewie powietrza na wysokości nie
    > mniejszej niż 3,5 m od poziomu podłogi stanowiska pracy i 45oC (318 K) -
    > w pozostałych przypadkach.
    >
    > Odpowiedź nie wprost, ale przynajmniej sugeruje, że do 45oC (318 K)
    > spokojnie i bez paniki - chociaż komfort nie jest zapewniony.
    >
    > Przy nieco wyższej temperaturze ścina się białko - ale jeżeli możesz
    > pisać posty, to znaczy że jeszcze jej nie osiągnąłeś.

    Dzieki Wielkie .....

  • 12. Data: 2004-08-13 12:17:35
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l>

    On Fri, 13 Aug 2004 12:56:25 +0200, Catbert
    <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> wrote:

    >Odpowiedź nie wprost, ale przynajmniej sugeruje, że do 45oC (318 K)
    >spokojnie i bez paniki - chociaż komfort nie jest zapewniony.

    O Boze, kto to wymyslil?!?
    To niech probuje siedziec przy komputerze iles tam godzin w
    temperaturze 35 stopni... Masakra

    Klapuch

  • 13. Data: 2004-08-13 18:39:38
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/13/2004 2:17 PM, Klapuch (www.klapuch.komrel.net) wrote:

    > O Boze, kto to wymyslil?!?
    > To niech probuje siedziec przy komputerze iles tam godzin w
    > temperaturze 35 stopni... Masakra

    To ON:

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września
    1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
    (Dz. U. Nr 129 poz. 844)

    Pzdr: Catbert

  • 14. Data: 2004-08-14 20:41:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004, Catbert wrote:
    > + W mojej opinii regulowanie przez ministra ilości wody i warunków jej
    > + wydawania w funkcji temperatury jest zbędne, brakuje jedynie by ustawodawca
    > + precyzował rozmiar flaszek i materiał, z jakiego są wykonane oraz skład wody,
    > + stopień zmineralizowania, sposoby jej przechowywania, metody schładzania,
    > + normę spożycia i okresowe szkolenia dot. szkodliwości odwodnienia. Powinien
    > + jeszcze być egzamin potwierdzony certyfikatem i ścisła ewidencja szkoleń,
    > + wydań wody + VAT od całości i literalny zakaz wliczania w koszty

    :>
    Tak wKF: kilka lat temu była taka afera (opisywana w prasie).
    Pofatygował się US do jakiejśc firmy, konktrolują, kontrolują...
    Kontroler napuścił sobie wody z dystrybutowa... kontrolują...
    I ŁUP - dystrybutor wywalony z kosztów (znaczy: z VATu także
    plus 30% i plus odsetki ma się rozumieć)...uzasadnienie ??
    "wziąłem i nikt się nie sprzeciwił, znaczy każdy może wziąć
    - nie tylko pracownicy, znaczy zaliczenie w koszt było
    bezzasadne" !
    Nie pamiętam jak się skończyło, chyba było w NSA :]

    > + uwzględnieniem wagi ciała, stażu pracy i ilości zatrudnionych. Przydałby się
    > + obligatoryjny "fundusz wodny". obligatoryjny stan rezerwy wodnej, przepisy
    > + dotyczące zabezpieczeń magazynu składowania i wzór druku wydania.

    Spoko. Unia wprowadzi, nasi nie zdążyli ;)

    pozdrowienia, Gotfryd