    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Max temperatura w jakiej mozna pracowac .
    Date: Sat, 14 Aug 2004 22:41:38 +0200

    On Fri, 13 Aug 2004, Catbert wrote:
    > + W mojej opinii regulowanie przez ministra ilości wody i warunków jej
    > + wydawania w funkcji temperatury jest zbędne, brakuje jedynie by ustawodawca
    > + precyzował rozmiar flaszek i materiał, z jakiego są wykonane oraz skład wody,
    > + stopień zmineralizowania, sposoby jej przechowywania, metody schładzania,
    > + normę spożycia i okresowe szkolenia dot. szkodliwości odwodnienia. Powinien
    > + jeszcze być egzamin potwierdzony certyfikatem i ścisła ewidencja szkoleń,
    > + wydań wody + VAT od całości i literalny zakaz wliczania w koszty

    :>
    Tak wKF: kilka lat temu była taka afera (opisywana w prasie).
    Pofatygował się US do jakiejśc firmy, konktrolują, kontrolują...
    Kontroler napuścił sobie wody z dystrybutowa... kontrolują...
    I ŁUP - dystrybutor wywalony z kosztów (znaczy: z VATu także
    plus 30% i plus odsetki ma się rozumieć)...uzasadnienie ??
    "wziąłem i nikt się nie sprzeciwił, znaczy każdy może wziąć
    - nie tylko pracownicy, znaczy zaliczenie w koszt było
    bezzasadne" !
    Nie pamiętam jak się skończyło, chyba było w NSA :]

    > + uwzględnieniem wagi ciała, stażu pracy i ilości zatrudnionych. Przydałby się
    > + obligatoryjny "fundusz wodny". obligatoryjny stan rezerwy wodnej, przepisy
    > + dotyczące zabezpieczeń magazynu składowania i wzór druku wydania.

    Spoko. Unia wprowadzi, nasi nie zdążyli ;)

    pozdrowienia, Gotfryd