  • 21. Data: 2018-07-16 12:13:13
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 10:28:42 +0200, Marek napisał(a):

    > A jak nazwać poprzedni rząd, który współpracował z mafiami VAT-owskimi, krył
    złodziejstwo
    > w Amber Gold i przy budowie autostrad, itd.?

    Były jakieś procesy - o wyrokach skazujących nie wspominam - czy tylko po
    piSSdzielsku kłamiesz i insynuujesz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 22. Data: 2018-07-16 12:39:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-16, Marek <t...@f...pl> wrote:

    [...]

    > A jak nazwać poprzedni rząd, który współpracował z mafiami VAT-owskimi, krył
    złodziejstwo
    > w Amber Gold i przy budowie autostrad, itd.?

    Po pierwsze obecny rząd obiecywał, że z tym skończy, a nie wyniesie
    na nowe poziomy. Taki detal.

    Po drugie ile jeszcze będzie odwołań do poprzedniego rządu?
    Nudne to już. Masz mentalnie 6 lat, że musisz za rządem powtarzać
    "mama, a bo oni zaczęli bić się łopatką"?
    Na własne zdanie Cię nie stać?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 23. Data: 2018-07-16 12:59:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 12:39:27 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Po drugie ile jeszcze będzie odwołań do poprzedniego rządu?

    Władza radziecka na każdy zarzut niezmiennie odpowiadała "a u was biją
    Murzynów". Trudno oczekiwać, żeby bojownicy dojnej zmiany nie nawiązywali
    do najlepszych bolszewickich wzorów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 24. Data: 2018-07-16 13:03:00
    Od: ń <ń@ń.ń>

    No zobacz, a jestem wykształcony w średnim wieku z dużego miasta i uważam P0 za bandę
    oszustów i złodziei.
    Teraz sprawdź miejsce zamieszkania i wykształcenie członków i wyborców PZPR.

    -----
    > PO coraz bardziej staje się partią wielkomiejską, skupiającą ludzi z wyższym
    wykształceniem oraz osoby w średnim wieku - wynika z sondażu CBOS

  • 25. Data: 2018-07-16 13:10:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 13:03:00 +0200, ń napisał(a):

    > jestem wykształcony w średnim wieku z dużego miasta i uważam P0 za bandę oszustów
    i złodziei.

    To chyba nie dziwi u absolwentów Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i
    Medialnej

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 26. Data: 2018-07-16 13:14:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 12:59, Olin pisze:

    > Władza radziecka na każdy zarzut niezmiennie odpowiadała "a u was biją
    > Murzynów". Trudno oczekiwać, żeby bojownicy dojnej zmiany nie nawiązywali
    > do najlepszych bolszewickich wzorów.

    A czego oczekiwać od zwolenników totalnej opozycji którzy zgodnie
    z najlepszą ubecka praktyką "obrzucają błotem a coś zawsze do
    obrzucanych przylgnie"?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-07-16 13:14:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 12:10, r...@k...pl pisze:
> [...]
    rządzi mafia oni chyba i tak nie

    po to, aby ją "obżucać" kamieniami.

    > Elektorat PiS to osoby religijne, słabiej wykształcone i w coraz większym
    > stopniu zamieszkujące wsie. Z kolei PO coraz bardziej staje się partią
    > wielkomiejską, skupiającą ludzi z wyższym wykształceniem oraz osoby w średnim
    > wieku - wynika z sondażu CBOS
    >
    > https://www.gosc.pl/doc/4237269.Kim-sa-wyborcy-poszc
    zegolnych-partii

    Żyjesz mentalnie jakieś trzy kadencje temu. To właśnie za czasów rządów
    PiS (2005-2007) Donaldowi Tuskowi udawało się sprawnie budować swoje
    poparcie, przyklejając PiSowi emblemat "moherów", "małomiasteczkowych"
    itp. To wówczas powstało określenie "młodzi, wykształceni, z dużych
    miast". Określenie, które teraz ma już tylko znaczenie prześmiewcze, bo
    tak się stało, że opozycja już nawet na tych "młodych, wykształconych"
    nie może liczyć.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-07-16 14:14:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 13:14:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > miast". Określenie, które teraz ma już tylko znaczenie prześmiewcze, bo
    > tak się stało, że opozycja już nawet na tych "młodych, wykształconych"

    Masz jakieś argumenty na poparcie tej śmiałej tezy?
    O Misiewiczu z pewnością można powiedzieć "młody", ale z wykształceniem
    jakoś nie bardzo (student prawa normalnego).

  • 29. Data: 2018-07-16 14:17:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 13:14:03 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > czego oczekiwać od zwolenników totalnej opozycji

    Wystarczy, że kasta misiewiczów będzie wytrwale powtarzać swoje prawdy, a w
    końcu i najwięksi sceptycy zapałają szczerym uczuciem do Krystyny
    Pawłowicz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 30. Data: 2018-07-16 14:21:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 14:14, Olin pisze:

    > Masz jakieś argumenty na poparcie tej śmiałej tezy?

    Teza nie jest śmiała, po prostu jest to obserwacja tego, co jest wokół.
    O ile kiedyś rzeczywiście był klimat, że głosowanie na PiS to był
    obciach ("zabierz babci dowód") i Tusk mógł kanalizować ten elektorat na
    siebie, o tyle teraz głosowanie na PiS przestało być obciachem, a co
    gorsze (dla opozycji) sama opozycja zaczęła się marginalizować i
    ośmieszać - już wskazywanie na PiS z sugestią "mohery" przestało
    działać. Teraz największą konkurencją dla PiS nie jest opozycja totalna,
    tylko raczej ruchy rzeczywiście wolnościowe (od Kukiza do Korwina). Bo
    to tam przenoszą się ci, którzy chcieli by zmian, ale na lepsze. Ci,
    którym odpowiada jak jest (dawna "ciepła woda w kranie", a obecni
    beneficjenci różnorakich programów, oraz ci, którym jest dobrze, bo żyją
    w okresie ogólnego prosperity gospodarczego) nadal będą głosować na PiS.

    > O Misiewiczu z pewnością można powiedzieć "młody", ale z wykształceniem
    > jakoś nie bardzo (student prawa normalnego).

    Nie jarzysz - nie pisałem, że kadry PiS są "młode, wykształcone, z
    wielkich miast", tylko że elektorat, który będąc w istocie mały i
    zakompleksiony, a aspirujący do miana "młodych, wykształconych, z
    wielkich miast" kiedyś nie chciał głosować na PiS, bo wstyd, a teraz
    wstyd głosować na PO lub nowoczesną.

    --
    Liwiusz