  • 91. Data: 2018-07-18 09:37:47
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 15:54, Kviat pisze:

    > Znaczy się co? Jesteś nieświadomy poglądów Korwina?

    Jestem świadomy, ale ostatnie, co można o nim powiedzieć, to że nie lubi
    kobiet.

    (wybacz, ale nie chce mi się dalej czytać).

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2018-07-18 09:38:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 15:57, Kviat pisze:

    > To tak jak w Grecji.
    > Jeszcze tylko wyjaśnij, co ma z tym wspólnego Euro?

    Dawało Grecji za tani pieniądz. Coś tak jakby Kowalskiemu dać kredyt na
    2%, a potem się dziwić, że się pozadłużał, a pieniądze rozhulał.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2018-07-18 09:40:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 22:07, r...@k...pl pisze:
    > Tęgie głowy wymyślają metody badawcze, weryfikują ją co wybory.

    Tęgie głowy? A myślałem, że po ostatnich wpadkach sondażowni już do
    większości dotarło, że są tam albo sprzedajni, albo imbecyle.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2018-07-18 10:31:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 15:31:41 +0200, z napisał(a):

    > Chcesz na piśmie

    Poproszę, skoro jesteś chętny uzasadnić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 95. Data: 2018-07-18 10:40:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 09:35:16 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > To fakt, ale jednym z powodów, dla których tak było, był właśnie za tani
    > pieniądz.

    Inwestorzy chętnie kupowali greckie obligacje z racji przynależności do
    strefy euro, ale to był tylko przyczynek, a nie główny powód kryzysu.
    Grecja fałszowała statystyki przed przyjęciem euro; gdyby podali prawdziwe
    dane, dalej mieliby drahmę.
    Naturalnie, zawsze można winić o wszystko tego, kto dał pożyczkę, co Grecy
    ochoczo czynią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 96. Data: 2018-07-18 10:46:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > LOL. Dowal się jeszcze że mam piwne oczy.
    > Tak, czasem nie zaznaczę. Ale to z przeoczenia (bo jestem
    > człowiekiem), a nie z premedytacji. Ale oczywiście można
    > się doszukiwać teorii spiskowych.

    Wobec innych twoich wpisów wygląda to na premedytację
    a nie przeoczenie.

    > Nie było żadnych argumentów. Było śmieszne "a nie bo Ty".
    > Na same pytanie odpowiedziałem nie wycinając nic z kontekstu
    > tego pytania tuptusiu niedzielny.

    Były.
    Ale byłeś łaskaw je wyciąć i udawać że tego nie zrobiłeś.
    A potem wielkie zdziwienie że potraktowałem cię tak jak sobie
    na to zapracowałeś.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2018-07-18 10:47:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 22:08, r...@k...pl pisze:

    > Najwyraźniej dalej nie kapujesz.

    Najwyraźniej ty i on również.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2018-07-18 10:49:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 09:36:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Pamiętam reklamy jak wstępowaliśmy do Unii. Bogusław Wołoszański stał
    > nad jakimś europejskim portem i wychwalał, jaki to tam wolny rynek i w
    > ogóle przedsiębiorczość,

    Ja nie narzekam:
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-rekordowy-wyni
    k-polskiej-gospodarki-w-ue-podano-dane-za-lata,nId,2
    372514

    "W latach 2004-2015 Polska osiągnęła największy skumulowany wzrost PKB
    wśród państw członkowskich UE; w tym czasie polska gospodarka urosła o
    prawie 59 proc. "

    "W okresie 2004-2015 dystans pomiędzy Polską a UE, tą "28", mierzony PKB na
    mieszkańca, wyraźnie zmalał - o 21 punktów procentowych. Czyli mieliśmy
    taką sytuację, że 48 proc. mieliśmy w 2003 r., do 69 proc. w 2015 r., z
    czego prawie jedna czwarta była efektem realizacji polityki spójności"

    > Zawsze mnie śmieszył ten dysonans "wolności pod czujnym okiem".

    Możliwy jest również model oligarchiczny, który zresztą całkiem udatnie
    udało się wdrożyć Orbanowi mimo węgierskiej przynależności do UE.
    Mateusz Krzywousty nacjonalizuje, co może, więc niechybnie doczekamy, że i
    u nas będzie jak za Gierka, a wtedy suweren wprost oszaleje z radości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 99. Data: 2018-07-18 11:04:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 10:40, Olin pisze:

    > Inwestorzy chętnie kupowali greckie obligacje z racji przynależności do
    > strefy euro, ale to był tylko przyczynek, a nie główny powód kryzysu.

    Nawet jeśli, to po co przyjmować Euro, aby dawać sobie "przyczynki" do
    kryzysu?
    Ponadto nie chodzi tylko o inwestorów, tylko o zwykłych Greków, którzy
    mogli się zakredytować taniej, niż to powinno wynikać z warunków rynkowych.

> [...]
    > dane, dalej mieliby drahmę.
    > Naturalnie, zawsze można winić o wszystko tego, kto dał pożyczkę, co Grecy

    System musi być odporny na ludzkie słabości, bo się ich nigdy nie
    wyeliminuje. Skoro Euro nie jest na nie odporne, to znaczy, że nie jest
    projektem dla ludzi i z czasem upadnie, tak jak wszystkie inne utopijne
    systemy, nie uwzględniające ludzkich cech.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2018-07-18 11:06:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 10:49, Olin pisze:

> [...]
    >
    > "W latach 2004-2015 Polska osiągnęła największy skumulowany wzrost PKB
    > wśród państw członkowskich UE; w tym czasie polska gospodarka urosła o

    Argument w stylu "gdyby nie państwowa szkoła, to nie umiałbyś pisać i
    czytać". Albo "to komuniści elektryfikowali wsie".

    Formalnie prawda, ale trzeba by pomyśleć, co moglibyśmy zyskać, gdyby
    komunizmu/UE nie było.

    Przed wejściem do UE Polska rozwijała się szybciej, i nie wynikało to
    tylko z "niskiej bazy", ale i z przyczyn obiektywnych - wolności
    gospodarczej było po prostu więcej.

    --
    Liwiusz