  • 11. Data: 2018-07-12 20:23:17
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 19:59, n...@g...com pisze:
    > Zrobienie że mnie kretyna w tv, żeby mi nikt nie uwierzył w zasadzie wam nic nie
    daje bo świadków jest bardzo dużo, muj wujek lubi pogadać z kolegami ja go znam

    Może my też go poznamy?

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2018-07-12 20:23:25
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 18:28, n...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Mam podejżenie że wyemitowano o mnie kolejny material w tv, w jaki sposób pewny
    uzyskać te nagrania?
    > Nawet nie wiem na jakim kanale a i tak to wszystko pisowskie. Przecież teraz to
    rządzi mafia oni chyba i tak nie udostępnia mi tego nagrania, jakieś rady?
    > Nawet radio i cała prasa pisowskie.

    Mam "podejżenie", że do szkoły miałeś ostro pod górkę i chodziłeś do
    niej tylko po to, aby ją "obżucać" kamieniami.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2018-07-12 20:24:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 22:22, z pisze:

    > RAM czy zapomniałeś imienia i nazwiska?

    Musiał mieć twardy reset i RAM poszedł w PiSdu

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2018-07-13 08:57:42
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Mówisz o transmisjach z mistrzostw świata we złowrogiej Rosji? Trzeba było biegać po
    tej trawie i podawać, a nie spacerować i donosić...
    A wujkowi prezes właśnie załatwił niezłą fuchę ;-)

    -----
    > Jeśli oni dają materiały o mnie, które przedstawiają mnie w złym świetle to
    będziemy mówić.
    > Wiem że mój wujek pojechał do Kielc ze swoimi kolegami po tym jak zrobiłem
    doniesienie

  • 15. Data: 2018-07-13 17:28:01
    Od: n...@g...com

    podejrzenie oczywiście, w szkole uczyłem się ortografi, ale dzisiaj już bym się nie
    uczył bo wszystko koryguje oprogramowanie, szkoda czasu na dokładną naukę ortografii
    w erze komputerow

  • 16. Data: 2018-07-14 08:55:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-13 o 17:28, n...@g...com pisze:
    > podejrzenie oczywiście, w szkole uczyłem się ortografi, ale dzisiaj już bym się nie
    uczył bo wszystko koryguje oprogramowanie, szkoda czasu na dokładną naukę ortografii
    w erze komputerow

    Chłopie, większego bęcwała od ciebie dawno tu nie było.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-07-16 10:28:42
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-07-11 o 18:28, n...@g...com pisze:

    > Nawet nie wiem na jakim kanale a i tak to wszystko pisowskie. Przecież teraz to
    rządzi mafia (..)

    A jak nazwać poprzedni rząd, który współpracował z mafiami VAT-owskimi, krył
    złodziejstwo
    w Amber Gold i przy budowie autostrad, itd.?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 18. Data: 2018-07-16 10:33:01
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-07-12 o 20:23, Sonn pisze:
    rządzi mafia oni chyba i tak nie

    > Mam "podejżenie", że do szkoły miałeś ostro pod górkę i chodziłeś do niej tylko po
    to, aby ją "obżucać" kamieniami.

    Mnie wcale nie dziwi ten brak wykształcenia u zwolenników "totalnej". Jacy wyborcy,
    taka partia.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 19. Data: 2018-07-16 12:08:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > A jak nazwać poprzedni rząd, który współpracował z mafiami VAT-owskimi, krył
    złodziejstwo
    > w Amber Gold i przy budowie autostrad, itd.?

    A któż krył złodziejstwo w GetBack jak nie dobrozmianowy KNF?
    Ale sponsora ciężko przymknąć.

  • 20. Data: 2018-07-16 12:10:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    rządzi mafia oni chyba i tak nie

    po to, aby ją "obżucać" kamieniami.

    > Mnie wcale nie dziwi ten brak wykształcenia u zwolenników "totalnej". Jacy wyborcy,
    taka partia.

    Elektorat PiS to osoby religijne, słabiej wykształcone i w coraz większym
    stopniu zamieszkujące wsie. Z kolei PO coraz bardziej staje się partią
    wielkomiejską, skupiającą ludzi z wyższym wykształceniem oraz osoby w średnim
    wieku - wynika z sondażu CBOS

    https://www.gosc.pl/doc/4237269.Kim-sa-wyborcy-poszc
    zegolnych-partii