  • 81. Data: 2004-01-23 14:20:37
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Jacek" <f...@g...pl> napisał:

    > mój pies był w kagańcu a
    > podskoczył jakiś za przeproszeniem g******y szczekacz i zaczął go
    > gryźć - nawt się odgryźć nie mógł. :-)

    nie widze powodu, aby sie nie bronic i nie poslac obcego psa jednym
    kopem w sina dal...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 82. Data: 2004-01-23 18:22:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    >hodowanie
    > takich psow jest dla mnie kompensacja jakis kompleksow

    A samochód jest dla faceta po 40 przedłużeniem penisa. Taka sama gówniana
    retoryka i psychologia dla ubogich:-))

    >wszystkich wlascicieli rotwaiilerow mam za dresiarzy

    ROTFL:-) Pierwszy raz ktoś nazwał mnie dresiarzem:-))

    > ktorzy
    > sie musza popisac, jakiego to oni maja pieska

    Szczerze mówiąc nie trafiłeś. Rottweilery [bo ten juz jest drugi] hoduję bo
    podoba mi się ich wygląd - umaszczenie i sylwetka. Szkoda, ze nie mają
    ogona - ale następny rott jakiego kiedys kupię będzie już ogoniasty:-))

    >a jezeli jakis piesek kogos
    > zagryzl, to jest to wina czlowieka.

    W 99% przypadków agresja psa jest spowodowana błędami wychowawczymi leżacymi
    po stronie przewodnika psa. Wady psychiczne też się zdarzają ale jest to
    rzadkie i do unikniecia jeśli bierzesz psa z dobrej hodowli [ psy do rozrodu
    muszą mieć odpowiednie cechy fizyczne i psychiczne]. Z tego że jesteś osobą
    piśmienną zakladam, ze jesteś inteligentny i musisz sobie zdawać ze
    podtrzymywanie tezy ze jakaś rasa jest zła sama z siebie jest zdecydowaną
    przesadą. Nie sądzę abyś odniósl się ze zrozumieniem do moich słów albowiem
    stoimy po dwóch stronach barykady - Ty masz niemile doświadczenia z tą rasą,
    ja od paru lat wtulam się w rocie futro gdy mam doła:-)) Sądzę jednak, ze
    można się zdobyć na odrobinę obiektywizmu i nie generalizować.

    A jesli chcesz zobaczyć jak moj paromiesięczny synek radzi sobie ze swoim
    starszym rocim "braciszkiem" to zerknij na tę stronę
    http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=14638&grupa
    =0&kat=15&a=redhunter .
    Naprawde rott-vadery nie takie groźne jak się je maluje:-)

    POzdrawiam:-)

    HaNkA

  • 83. Data: 2004-01-23 18:57:12
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:buronk$3kr$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    =0&kat=15&a=redhunter
    > . Naprawde rott-vadery nie takie groźne jak się je maluje:-)

    Dużo lepiej_normalniej by było gdyby to wy, jako wyżsi w hierarchii
    stada, byli na jego legowisku, a nie odwrotnie. (chyba, że to on jest
    wodzem!?)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Żadna waluta nie jest już pewna.

  • 84. Data: 2004-01-23 19:48:39
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Dużo lepiej_normalniej by było gdyby to wy, jako wyżsi w hierarchii
    > stada, byli na jego legowisku, a nie odwrotnie. (chyba, że to on jest
    > wodzem!?)

    Tam nie ma żadnego legowiska:-)) Albo widzisz kocyk rozłozony na potrzeby
    pełzającego po podlodze AnGeLa albo nas na wersalce - calą trójką- z tym ze
    rott wchodzi na wersalkę tylko na nasze polecenie. *

    A przewodnikiem stada jestem ja:-)

    HaNkA

    * gdybyś miał jeszcze jakieś cenne uwagi lub spostrzezenia na temat rottów
    to zapraszam na priv - bo tu wyjdziemy poza ramy tematyki grupy jeśli
    zaczniemy omawiać kwestie wychowania psa:-)))

  • 85. Data: 2004-01-23 19:53:57
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    napisał w wiadomości news:burtra$3pr$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > rottów to zapraszam na priv - bo tu wyjdziemy poza ramy tematyki grupy
    > jeśli zaczniemy omawiać kwestie wychowania psa:-)))

    Nie dziękuję. Wszystko mówi zdjęcie na którym
    jest ich trzech_troje - *kość, pies i szkrab* :)

    PS. Było dalej i zobaczyłem je *po* napisaniu
    tamtego posta.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota,

  • 86. Data: 2004-01-23 21:22:05
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-23 19:22, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> [...]
    > ja od paru lat wtulam się w rocie futro gdy mam doła:-)) Sądzę jednak, ze
    > można się zdobyć na odrobinę obiektywizmu i nie generalizować.

    kompletnie nie rozumiesz... ze strony tej rasy wystepuje potencjalne
    zagrozenie i NIE JESTES w stanie przewidziec, kiedy nastapi atak z jego
    strony. pewna matka przez kilka lat miala dokladnie takie samo zdanie
    jak Ty. juz nie jest matka...

    ale jak widac Ty lubisz ryzykowac zycie swoich bliskich....

    marcin

  • 87. Data: 2004-01-23 21:54:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > kompletnie nie rozumiesz...

    Ty tez. I co gorsza nie probujesz.

    >ze strony tej rasy wystepuje potencjalne
    > zagrozenie

    A ze strony innego psa nie? Ciekawa teoria. I tylko teoria. Ktoś tu już
    przytaczał statystyki - skądinąd dla Twojej informacji - w USA taką
    mordercza opinią cieszą się huskie, bardzo liczne ze względu na swoistą modę
    na ich trzymanie. U nas nie zagryzly nikogo - dlatego pewnie wg Ciebie nie
    są groźne?

    > i NIE JESTES w stanie przewidziec, kiedy nastapi atak z jego
    > strony

    Nie jestem w stanie też przewidzieć czy sąsiad nie zapomni zakręcić kurka z
    gazem, czy jakiś kierowca jadący po pijanemu nie najedzie na mnie stojącą z
    wózkiem na poboczu i miliona innych rzeczy. Ale to nie znaczy, że mam zaszyć
    się w domu.

    pewna matka przez kilka lat miala dokladnie takie samo zdanie
    > jak Ty. juz nie jest matka...

    Straszne. I z tego wnioskujesz, że wszystkie psy zagryzają dzieci swoich
    wlascicieli? Nie bądz smieszny. Ktoś mi najbliższy zginał w wypadku
    tramwajowym - mam więc nawolywać do niekorzystania z tramwajów?

    > ale jak widac Ty lubisz ryzykowac zycie swoich bliskich....

    Niczego nie ryzykuję. Mam psa i dziecko. Ty zapewne ani jednego ani
    drugiego - jak więc nabędziesz podobny zestaw wtedy porozmawiamy bo chwilowo
    mam wrażenie, ze wypowiadasz sie z pozycji "mówił ślepy o kolorach".

    HaNkA

  • 88. Data: 2004-01-24 21:20:16
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-23 22:54, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> [...]
    > wózkiem na poboczu i miliona innych rzeczy. Ale to nie znaczy, że mam zaszyć

    dla mnie wniosek z dyskusji jest jeden - jestes nieodpowiedzialna,
    ryzykujesz zyciem swojego dziecka i dorabiasz do tego demagogiczna
    ideologie.

    marcin

  • 89. Data: 2004-01-24 22:42:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > dla mnie wniosek z dyskusji jest jeden - jestes nieodpowiedzialna,
    > ryzykujesz zyciem swojego dziecka i dorabiasz do tego demagogiczna
    > ideologie.

    Nie powiem Ci jakie wnioski ja wysnułam na Twoj temat, bo jestem za dobrze
    wychowana:-)) Ponawiam jednak moją propozycję - kup sobie psa i spraw sobie
    dziecko a dopiero potem zabieraj głos z pozycji autorytetu - póki co czuję
    się tak jakby prawa jazdy uczył mnie człowiek, który w życiu nie siedział za
    kierownicą. I chociaż mi daleko jest od demagogii to ty po prostej suniesz w
    stronę absurdu. Zeby móc się wypowiadać na jakiś temat, trzeba mieć o tym
    chociaż blade pojęcie - Tobie zaś nawet takowego brakuje:-))

    Heh, właśnie mi się przypomniało. Jest w Krakowie hodowla rottweilerów,
    bardzo renomowana - wejdz na ich strone internetową
    http://skordatura.4lapy.info/r/galeria.html tam jest dział "rottweiler i
    dziecko". Widzisz tego niemowlaka w otoczeniu rottweilerów?:-)) Gdyby byly
    takie krwiożercze jak sądzisz to pożarłyby malca razem ze spiochami i
    łóżeczkiem. Skądinąd między innymi z rad właścicielki hodowli korzystałam w
    dziedzinie kontaktów rotta z moim synkiem:-)

    HaNkA

  • 90. Data: 2004-01-26 03:04:52
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-24 23:42, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> [...]
    > stronę absurdu. Zeby móc się wypowiadać na jakiś temat, trzeba mieć o tym
    > chociaż blade pojęcie - Tobie zaś nawet takowego brakuje:-))

    i znowu sie mylisz, ale mam nadzieje, ze nie doswiadczysz nigdy efektow
    Twojej omylnosci...

    marcin