    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za psa!!!
    Date: Fri, 23 Jan 2004 19:22:27 +0100

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości
    news:bur5g5$sgb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >hodowanie
    > takich psow jest dla mnie kompensacja jakis kompleksow

    A samochód jest dla faceta po 40 przedłużeniem penisa. Taka sama gówniana
    retoryka i psychologia dla ubogich:-))

    >wszystkich wlascicieli rotwaiilerow mam za dresiarzy

    ROTFL:-) Pierwszy raz ktoś nazwał mnie dresiarzem:-))

    > ktorzy
    > sie musza popisac, jakiego to oni maja pieska

    Szczerze mówiąc nie trafiłeś. Rottweilery [bo ten juz jest drugi] hoduję bo
    podoba mi się ich wygląd - umaszczenie i sylwetka. Szkoda, ze nie mają
    ogona - ale następny rott jakiego kiedys kupię będzie już ogoniasty:-))

    >a jezeli jakis piesek kogos
    > zagryzl, to jest to wina czlowieka.

    W 99% przypadków agresja psa jest spowodowana błędami wychowawczymi leżacymi
    po stronie przewodnika psa. Wady psychiczne też się zdarzają ale jest to
    rzadkie i do unikniecia jeśli bierzesz psa z dobrej hodowli [ psy do rozrodu
    muszą mieć odpowiednie cechy fizyczne i psychiczne]. Z tego że jesteś osobą
    piśmienną zakladam, ze jesteś inteligentny i musisz sobie zdawać ze
    podtrzymywanie tezy ze jakaś rasa jest zła sama z siebie jest zdecydowaną
    przesadą. Nie sądzę abyś odniósl się ze zrozumieniem do moich słów albowiem
    stoimy po dwóch stronach barykady - Ty masz niemile doświadczenia z tą rasą,
    ja od paru lat wtulam się w rocie futro gdy mam doła:-)) Sądzę jednak, ze
    można się zdobyć na odrobinę obiektywizmu i nie generalizować.

    A jesli chcesz zobaczyć jak moj paromiesięczny synek radzi sobie ze swoim
    starszym rocim "braciszkiem" to zerknij na tę stronę
    http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=14638&grupa
    =0&kat=15&a=redhunter .
    Naprawde rott-vadery nie takie groźne jak się je maluje:-)

    POzdrawiam:-)

    HaNkA