  • 71. Data: 2004-01-22 17:43:12
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:bumkcb$ffa$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty myślisz, że 'luftbranzlung' Lesio jest w stanie zrozumieć, co to
    jest
    > 'pytanie retoryczne'? Wolne żarty :-)

    I kto to mówi?? Zjadacz psich kupek;))

    Leszek

  • 72. Data: 2004-01-22 18:21:52
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> napisał:

    > Jak o czyms nie mas zpojecia, to sie nie wypowiadaj. Zaoszczedzisz
    > sobie wstydu.

    nie widze powodu do wstydu. podaj jeden...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 73. Data: 2004-01-22 20:24:27
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    Nie no, to jest argument typu dlaczego ja mam iść do paki za pobicie skoro tego
    mordercy z miasta obok nigdy nie złapano, idźcie szukać najpierw go.
    Ty się boisz młodych ludzi. Ja zresztą trochę też, ale psów bardziej i nie
    rozumiem dlaczego miał by mi być odebrany spokój ducha kiedy widzę że ten
    doberman którego prowadzi drobniutka kobieta na smyczy (jak tylko będzie chciał
    to wyrwie się jej bez problemu) ma kaganiec.

    Na jednej trasie mijam takiego wrednego psa który non stop spuszczony gania po
    jednej uliczce. Już raz mi za nic nogawkę podarł. Następny taki wybryk odbije
    się na zdrowiu skubańca :/
    Co jak co ale ludzie są bardziej przewidywalni niż psy, i nie mają takich kłów :)

    > Popieram ...
    > w końcu to człowiek, jako wredne zwierze,innym zwierzętom zgotował niedole i
    > wymyślił kagańce, smycze itp.
    > Na miejscu zwierząt ... zacząłbym się bronić

    Ależ, oczywiście. Proszę tylko zwrócić uwagę, że te psy mają jak u pana boga za
    piecem, jedzonko, lokum, weterynarza i darmowe pieszczenie kilka razy dziennie.
    Ułożyły sobie życie jak chyba żaden inny gatunek. Za 2000lat może nie być słoni,
    delfinów czy łosi, ale psy na pewno będą i to nie one, ale człowiek się o to
    zatroszczy. :)
    Smycz to równierz śmieszna sprawa, bo chroni psa przed "zgubieniem się", a w
    mieście groziły by mu straszne niebezpieczeństwa gdyby człowiek znowu o niego
    nie zadbał. ;)

    Wiem, trochę NTG ;)

  • 74. Data: 2004-01-22 20:39:41
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

    > Dziecko się umyje, dywan się upierze ...

    a gówno się posprząta.... jak nakazuje KULTURA :P

  • 75. Data: 2004-01-23 00:52:32
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-21 09:48, Użytkownik Jacek napisał:

    > Witam
    >
    > Czy Policja ma prawo wlepić mandat za to że pies szedł na smyczy ale bez
    > kagańca. Spotkałem się z tym pierwszy raz i nie wiem jaka jest prawda.
    > Wydaje mi się, że w rzadnej ustawie tego nie ma a co najwyżej to lokalne
    > władze
    > mogły coś takiego wymyśleć. Jak to z tym jest - jeśli moge to prosze
    > jakąś podstawę prawna.

    mam nadzieje, ze to Cie czegos nauczy, a jak nie, to mam nadzieje, ze za
    ktoryms razem w koncu zaczniesz na to zwracac uwage.

    marcin

  • 76. Data: 2004-01-23 00:54:02
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-21 20:20, Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Hmm, a jak mam postępować gdy mój *rottwailer*
    > ma 4,5 kg ?.

    udac sie po dres do kompletu

    marcin

  • 77. Data: 2004-01-23 06:18:20
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > udac sie po dres do kompletu

    Heh, jeśli to jest propozycja to ja z kolei proponuję Ci
    abyś przestał oceniać wszystkich ludzi według jednej
    miary, swojej_swego środowiska miary.
    Mój pies (rottwailer) ma 7 lat i waży ok. 65 kg. Na imię
    ma "Mały" (to z przekory) i śmiem twierdzić iż jest bardziej
    rozsądnym stworzeniem niż nie jeden człowiek. *On* nigdy
    nikogo nie zaczepił, *on* nigdy nikogo nie ugryżł, *on*
    po prostu wie, że jest bardzo silnym stworzeniem i
    *nie musi_nie chce nikogo zaczepiać. *On* idąc "olewa"
    to co się dzieje dookoła dopóki nikt go nie sprowokuje
    do *obrony* .

    Nie próbuj mi tylko podawać ilość zagryzionych ludzi przez
    te psy. Corocznie w Polsce odnotowuje się ok. 8000
    pogryzień przez psy. "Udział" rottwailerów jest znikomy
    (lecz jak "skuteczny") gdyż są to dwa lub trzy przypadki
    w skali roku. Czy to źle świadczy o tej rasie?. Znasz
    przypadek (Łódź) gdy pies policyjny zagryzł dziecko?.
    Był to owczarek niemiecki. Wiemy, że policja ma jedne
    z najlepiej wyszkolonych psów i co się stało?. Kto winny,
    pies czy człowiek?. Ja "obstawiam" na człowieka!.

    PS. 1. Pytanie do Hanki było tylko z przekory i próbą
    "prowokacji".
    2. Mówiąc Twoją gwarą - na jakiej wysokości "nosisz"
    krok w spodniach (jaki ich krój), czy aby nie takie
    z miejscem na pampersa?. (krok przy kolanach)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."

  • 78. Data: 2004-01-23 09:59:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    szwaczu wrote:

    > Nie no, to jest argument typu dlaczego ja mam iść do paki za pobicie skoro
    > tego mordercy z miasta obok nigdy nie złapano, idźcie szukać najpierw go.
    > Ty się boisz młodych ludzi. Ja zresztą trochę też, ale psów bardziej

    Wiesz co ?
    Tak naprawde to ZBYTNIO nie boje sie ani psow, ani mlodych ludzi..
    Zwykle moj "talent negocjacyjny" iprzyjazne usposobienie
    pomaga mi wyjsc calo z zagrozen od ludzi, a samo przyjazne usposobieine
    z zagrozen od psow...

    Tylko ze tak samo jak teza ze ja sie boje ludzi nie uzasadnia dreczenia
    ludzi,
    tak teza ze TY sie boisz nie uzasadnia dreczenia psow.

    > i nie
    > rozumiem dlaczego miał by mi być odebrany spokój ducha

    Ano dlatego ze ne jestes (ani ja) pepkiem siwata i wokol twojego
    "spokoju ducha" swiat sie ne kreci.

    > Na jednej trasie mijam takiego wrednego psa który non stop spuszczony
    > gania po jednej uliczce.

    Tylko ze tu piszesz o zupelnie czym innym. O psie bezpanskim lub
    pozbawionym opieki.
    Te sprawy powinno sie zalatwiac INACZEJ. a nie przez dreczenie psa.
    Taki pozbawiony opieki doberman w kagancu tez moze Ci niemalo krzywdy
    zrobic.

    Boguslaw

  • 79. Data: 2004-01-23 12:51:36
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-23 07:18, Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Heh, jeśli to jest propozycja to ja z kolei proponuję Ci
    > abyś przestał oceniać wszystkich ludzi według jednej
    > miary, swojej_swego środowiska miary. (bla bla bla bla bla...)

    przezylem w swoim zyciu smierc dosc bliskiej osoby zagryzionej przez
    rottwailera, ktory przez 6 lat byl bardzo lagodnym stworzeniem. ja wiem
    jedno - jamnik nie zagryzie nikogo - rottwailer moze, wiec hodowanie
    takich psow jest dla mnie kompensacja jakis kompleksow i brakiem
    wyobrazni. a doswiadczenia zyciowo powoduja, ze nic tego zdania nie
    zmieni i wszystkich wlascicieli rotwaiilerow mam za dresiarzy, ktorzy
    sie musza popisac, jakiego to oni maja pieska i jak dobrze potrafia go
    wyszkolic, ze wlasnie ICH jest lagodny, a jezeli jakis piesek kogos
    zagryzl, to jest to wina czlowieka. powiadam Ci GOWNO PRAWDA! i zycze Ci
    z calego serca, aby, Twoj piesek nigdy nie dal Ci powodow do zmiany
    Twojego zdania....

    marcin

  • 80. Data: 2004-01-23 13:55:16
    Od: "Jacek" <f...@g...pl>

    "Marcin" <m...@z...com> wrote in message
    > Dnia 2004-01-21 09:48, Użytkownik Jacek napisał:
    >
    > mam nadzieje, ze to Cie czegos nauczy, a jak nie, to mam nadzieje, ze za
    > ktoryms razem w koncu zaczniesz na to zwracac uwage.

    Jak ktoś jest odpowiedzialny, to wie jak ma się zachowywać i jak trzymać
    psa.

    A miałem kilka razy takie zdarzenie, że mój pies był w kagańcu a podskoczył
    jakiś za przeproszeniem g******y szczekacz i zaczął go gryźć - nawt się
    odgryźć
    nie mógł. :-)

    Pzdr