  • 21. Data: 2003-01-09 11:02:06
    Temat: Odp: Małolat i papierochy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjkqt$ur$...@n...gazeta.pl...
    > Acha. to znaczy oskarżył Cię, fałszywie, o popełnienie przestępstwa?
    > I mozesz udowodnic ze falszywie?
    > No nie, to JEST chyba jakos karalne...

    nielata karać ? o takie coś?

    Sandra

  • 22. Data: 2003-01-09 11:21:21
    Temat: Re: Małolat i papierochy
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Sandra wrote:

    > nielata karać ? o takie coś?

    A czy moglbym poznac uzasadnienie dla bezkarnosci ?

    Marek

  • 23. Data: 2003-01-09 11:21:26
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > nielata karać ? o takie coś?

    Nie chcę go karać . Ale ulży mi jak go trochę postraszę. Niby dlaczego mam
    akceptować jego bezpodstawne oskarżenia ? Spisała mnie SM, pójdzie jakaś
    notka na policję...nie boję sie ale źle się z tym czuję.Czekam na tel od
    dyrektorki szkoły.Ma zadzwonić jak gnojek pojawi się w szkole. Poniewaz do
    tej pory nie zadzwoniła to znaczy, że palacz jest na wagarach ;-)

    Pozdrawiam
    Toffi

  • 24. Data: 2003-01-09 11:30:25
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > I mozesz udowodnic ze falszywie?

    Tak. Na koniec roku robiłam inwentaryzację.Nie miałam na stanie Marlboro
    (takie palił). Po nowym roku zapasy uzupełniłam ale nie sprzedałam żadnej
    paczki. Straznicy widzieli, że ilość papierosów które fizycznie posiadam
    zgadza się z ilościa na fakturze. Tak więc nie jest możliwe aby kupił je u
    mnie.

    Pozdrawiam
    Beata

  • 25. Data: 2003-01-09 11:37:06
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > nielata karać ? o takie coś?

    Wiec nie karac nielata za takie cos, niezaleznie od tego o jakie
    przestepstwo kogos oskarzal?
    Falszywe oskarzenia o morderstwo, gwalt i tak dalej - tez?
    ;-)

  • 26. Data: 2003-01-09 12:04:09
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marek K <m...@o...kappa.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjm19$33s$...@n...tpi.pl...
    > A czy moglbym poznac uzasadnienie dla bezkarnosci ?

    nieletni podlega srodkom wychowaczym /oczywiscie w odn.do omawianego
    przypadku/

    Sandra

  • 27. Data: 2003-01-09 12:07:25
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Toffi <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjmge$1te$...@n...onet.pl...

> [...]
    > zgadza się z ilościa na fakturze. Tak więc nie jest możliwe aby kupił je u

    a tu nie bylam taka pewna do konca...myślisz,że nie można byloby tego
    podważyć ?
    majac świadków? ...czy nie ma możliwości uzupełnienia towaru by sie
    pokrywał z fakturami a stanem faktycznym ?

    Sandra

  • 28. Data: 2003-01-09 12:10:49
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Toffi <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjlvj$ne$...@n...onet.pl...
    > Nie chcę go karać .

    a ja nie chcę Ciebie oskarżać:-) jedynie można byloby sie pokusić o
    wnioseczek o przejawy demoralizacji nieletniego ...oczywiscie z podaniem
    dokładnie adresu nieletniego lub szkoly ...gdyby cos sie działo w
    nieodpowiednim kierunku

    Sandra

  • 29. Data: 2003-01-09 12:22:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Michal Kukula <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjmsf$87c$...@n...gazeta.pl...

    > Falszywe oskarzenia o morderstwo, gwalt i tak dalej - tez?

    w zależności od wieku zastosować środki wychowacze bądź gdy kwalifikuje sie
    w czynach większej wagi /morderstwo ,gwałt/ karać ...

    Sandra

  • 30. Data: 2003-01-09 13:13:57
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > a tu nie bylam taka pewna do konca...myślisz,że nie można byloby tego
    > podważyć ?
    > majac świadków? ...czy nie ma możliwości uzupełnienia towaru by sie
    > pokrywał z fakturami a stanem faktycznym ?

    W dzisiejszych czasach to ja niczego nie jestem pewna ;-) Teoretycznie można
    tak zrobić kupując np towar na paragon. Tyle, że wtedy należałoby z góry
    założyć, ze jestem nieuczciwa....

    Pozdrawiam
    Toffi