  • 1. Data: 2003-01-08 10:39:43
    Temat: przedawnienie kary mpk
    Od: mp <l...@p...onet.pl>

    Witam.
    Piszę z następującym problemem. Cztery lata temu moja dziewczyna dostała
    karę za brak biletu, a właściwie za nie posiadanie legitymacji.
    Pierwotnie miała tą legitymację donieść, ale o zapomniała sobie o tym i
    dostała karę taką jak za brak biletu. Ostatnio przyszło do niej pismo że
    sprawą zajął się komornik.
    Czy orietuje się ktoś może jak długo obowiązuje taka kara?
    Komornik w tym momencie nie ma możliwości ściągnięcia pieniędzy. Jeśli
    sprawa uległa by przedawnieniu po 5 latach, to myślę że spokojnie ten
    rok można było by przeczekać...

    mp

  • 2. Data: 2003-01-08 13:42:53
    Temat: Re: przedawnienie kary mpk
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Użytkownik "mp" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Komornik w tym momencie nie ma możliwości ściągnięcia pieniędzy. Jeśli
    > sprawa uległa by przedawnieniu po 5 latach, to myślę że spokojnie ten

    Sprawa przedawnia sie w 3 lata, jak mi sie wydaje, chyba ze wtym czasie
    druga strona rozpocznie dochodzenie jej przed sadem.

    Cezar

  • 3. Data: 2003-01-08 16:22:08
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    tak z ciekawosci - dawno temu , notabane ponad 3 lata :). spisano mnie za
    brak biletu na bagaz co bylo kwestia dyskusyjna. druczka nie podpisalem.
    ale chce zapytac o inna rzecz poniewaz sa podane wymiary 60 x 40 x 20cm
    (dobrze wypchnana reklamowka - kobiety uwazac macie jescze torebke i wtopa
    :) ) , czy na druczku nie powinn byc rowniez miejsca na wynmiary aby
    rzeczywiscie mozna bylo stwierdzic ze przekroczone te wymiary. czy w wypadku
    gdy brak tych wymiarow druczek ciagle jest waznym dokumentem - np wymiar ma
    60x43x20

    leon