  • 1. Data: 2003-01-08 12:20:32
    Temat: Małolat i papierochy
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Odwiedziła mnie dzisiaj SM.Powód ? Jakiś gówniarz z gimnazjum przyłapany
    wczoraj na paleniu w szkole napisał w oświadczeniu, że kupił papierochy...u
    mnie.Wkurzyłam się bo papierosów małolatom nie sprzedaję. Pechowo dla niego
    a szczęśliwie dla mnie mogę udowodnić, że nie kupił ich u mnie.Jestem jutro
    umówiona z dyrektorką tegoż gimnazjum w celu wyjaśnienia
    sprawy.Prawdopodobnie spotkam się z tym gówniarzem.I tu mam pytanie .
    Jak mogę go nastraszyć ? Co mam mu nagadać ?...że go oskarżę o naruszenie
    dóbr osobistych ?...składanie fałszywych oświadczeń ?....przy okazji o zwrot
    kosztów bo straciłam dzień roboczy na wyjaśnienie tej sprawy ?
    Szczerze mówiąc najchętniej bym mu skopała tyłek

    pozdrawiam
    Beata-wkurzona dzisiaj

  • 2. Data: 2003-01-08 12:25:46
    Temat: Re: Małolat i papierochy
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    szczerze mówiąc nie wydaje mi się, że możesz zrobić cokolwiek z tego o czym
    piszesz, ale brzmi imponująco. Jak dla mnie musi zrobić wrażenie. :)

    Może dorzuć jeszcze, że przy następnym takim numerze rozważysz ustanowienie
    dla niego kuratora,
    albo złożysz wniosek o zajęcie uzyskiwanych przez niego w przyszłości
    dochodów. :)

  • 3. Data: 2003-01-08 12:37:36
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > szczerze mówiąc nie wydaje mi się, że możesz zrobić cokolwiek z tego o
    czym
    > piszesz,

    Wiem, dlatego chciałam sobie choć pogadać i go nastraszyć :-)

    ale brzmi imponująco

    Taaaak ?;-) A ja myślałam, że to będzie tylko wstęp a reszte mi podpowiecie
    ;-)

    > albo złożysz wniosek o zajęcie uzyskiwanych przez niego w przyszłości
    > dochodów. :)

    :-)) Tego nie zrobię bo jeszcze celowo gówniarz zawód "bezrobotny" wybierze
    ;-))

    Pozdrawiam
    Beata- ciut mniej wkurzona

  • 4. Data: 2003-01-08 12:40:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-08 13:26:25
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Może krzesło elektryczne ;)))))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2003-01-08 13:27:04
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

> [...]
    Tobą
    > każdego wyjścia/wyjazdu innego niż do szkoły lub z rodziną.

    zgodnie z upn jezeli to jego pierwsze potkniecie dostałby upomnienie :-)
    kurator zbyt ostry srodek jak na początek :-)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-08 13:30:01
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    Tobą
    > każdego wyjścia/wyjazdu innego niż do szkoły lub z rodziną.

    ewentulanie nadzór odpowiedzialny rodziców...

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-08 14:04:01
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Prawo jest do kitu!!!