  • 31. Data: 2003-01-09 14:43:01
    Temat: Odp: Małolat i papierochy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Toffi <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avjsih$hml$...@n...onet.pl...

    > W dzisiejszych czasach to ja niczego nie jestem pewna ;-)

    ja na zimne dmucham gorące omijam ...

    Teoretycznie można
    > tak zrobić kupując np towar na paragon. Tyle, że wtedy należałoby z góry
    > założyć, ze jestem nieuczciwa....

    stąd moje pytanie bo nie wiesz do konca jak sie smród tłumaczy z zaistniałej
    sytuacji...

    Sandra

  • 32. Data: 2003-01-09 15:26:49
    Temat: Re: Małolat i papierochy
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > stąd moje pytanie bo nie wiesz do konca jak sie smród tłumaczy z
    zaistniałej
    > sytuacji...

    Wiesz, tak sobie teraz myślę, że w sumie to każdemu można koło pióra
    zrobić...ot jakaś baba mi się nie spodoba to powiem, ze mi działkę sprzedała
    ;-) Do więzienia jej nie wsadzą ale co jej krwi napsuję ...Idę sobie zrobić
    listę osób nielubianych ;-))))

    Pozdrawiam
    Beata

  • 33. Data: 2003-01-09 16:09:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Toffi <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avk4bk$8pp$...@n...onet.pl...
> [...]
    sprzedała
    > ;-) Do więzienia jej nie wsadzą ale co jej krwi napsuję ...Idę sobie

    Wiesz , to dobry pomysł:-) chyba i ja założe taką liste :-) na grupie już
    byłam nazwana cyborgiem,klonem :-)
    jeszcze troche to lista wrogow się wydłuży hehe

    Sandra

  • 34. Data: 2003-01-09 17:27:57
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Sandra wrote:

    > nieletni podlega srodkom wychowaczym /oczywiscie w odn.do omawianego
    > przypadku/

    To niewazne czemu podlega, tylko z Twojej wypowiedzi wynikala
    calkowita bezkarnosc, nawet pokiwania palcem przez dzielnicowego
    by nie bylo i dlatego zainteresowalo mnie uzasadnienie tego.

    pzdr

    Marek

  • 35. Data: 2003-01-09 21:19:58
    Od: "LewY" <l...@o...pl>

    > Nawet trochę więcej :).
    > Ale mam zamiar w tym roku rzucić palenie,
    > może się uda :).

    Najlepiej to nie zaczynać :)

    pzdr,
    LewY

  • 36. Data: 2003-01-11 17:57:08
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl>

    > Wiesz , to dobry pomysł:-) chyba i ja założe taką liste :-) na grupie już
    > byłam nazwana cyborgiem,klonem :-)
    > jeszcze troche to lista wrogow się wydłuży hehe

    A Miszcz ci podskoczył?
    To by dopiero było - pojedynek z Miszczem...
    Pozwy, donosy, telefony o 2.00 - sam miodzik :-)
    Nie mogę się doczekać :-)

    chester

  • 37. Data: 2003-01-11 18:32:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:avplk0$dr2$...@n...gazeta.pl...

    > A Miszcz ci podskoczył?

    a kto to taki? :-)

    > To by dopiero było - pojedynek z Miszczem...

    pojedynkuje sie z równymi sobie...a Miszcza nie znam nie wiem kto to taki ?

    > Pozwy,

    jak już pozwy tylko pisze na prosbe osoby zainteresowanej

    donosy,

    donosami sie brzydze / poza jednym wyjatkiem " dobro dzieci" tu je akceptuje
    pełnym tego słowa znaczeniu bo niekiedy tylko tym sposobem można uratowac
    nic niewinne dziecko/.

    telefony o 2.00 - sam miodzik :-)

    jaki miodzik masz na mysli? :-)

    > Nie mogę się doczekać :-)