  • 1. Data: 2003-01-08 10:13:38
    Temat: kp Art.29
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Art. 29. § 1. Umowa o prac? powinna by? zawarta na pi?mie, z wyra?nym
    okre?leniem rodzaju i warunków umowy, a w szczególno?ci powinna okre?la?:

    1) rodzaj pracy i miejsce jej wykonywania oraz termin rozpocz?cia pracy,

    Jak należy rozumieć powyższe? Tzn:
    - Czy wymóg określenia rodzaju pracy oznacza podanie w umowie zakresu
    obowiązków czy wystarczy tylko nazwa stanowiska?
    - Czy miejsce oznacza siedzibę firmy czy może też określać pośrednio charakter
    pracy, tj np. akwizytora tułającego się po całej Polsce?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2003-01-08 17:38:18
    Temat: Odp: kp Art.29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:i...@z...router...
    > - Czy wymóg określenia rodzaju pracy oznacza podanie w umowie zakresu
    > obowiązków czy wystarczy tylko nazwa stanowiska?

    stanowisko zakres czynnosci na odrębnym druku wręczasz pracownikowi

    > - Czy miejsce oznacza siedzibę firmy czy może też określać pośrednio
    charakter
    > pracy, tj np. akwizytora tułającego się po całej Polsce?

    a na logike ? akwizytorowi wpiszesz miejsce siedziby ? a nóżke złamie w
    katowicach?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-08 17:47:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    na wstępie umowy okreslasz z kim i gdzie zawarta zostala umowa

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-09 22:59:38
    Temat: Re: kp Art.29
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > na wstępie umowy okreslasz z kim i gdzie zawarta zostala umowa

    A niby dlaczego na wstępie? ;)

    KG

  • 5. Data: 2003-01-09 23:44:49
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > A niby dlaczego na wstępie? ;)

    bo gdy pisałam ta inf.miałam w swej wyobrazni umowę typową umowę i jak
    należy ją wypełnić zgodnie z k.p
    po nowelizacji :P

    Sandra