  • 1. Data: 2002-01-10 09:25:59
    Temat: Male pytanko???
    Od: "VINCENT VEGA" <z...@g...pl>

    Wutam serdecznie grupowiczow.
    Nie wiem czy nie pomylilem grup, ale przedstawie swoj problem.
    Czy wynajmujac mieszkanie i wyprowadzajac sie od rodzicow maja oni prawo
    wymeldowac mnie bez moje zgody, i czy musze sie wymeldowac z obecnego
    miejsca zamieszkania.
    Dzieki za odpowiedz i pozdrowienia.

  • 2. Data: 2002-01-10 10:12:33
    Temat: Re: Male pytanko???
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Wutam serdecznie grupowiczow.
    > Nie wiem czy nie pomylilem grup, ale przedstawie swoj problem.
    > Czy wynajmujac mieszkanie i wyprowadzajac sie od rodzicow maja oni prawo
    > wymeldowac mnie bez moje zgody,

    Mogą - lecz jeśli ciąży na nich jeszcze obowiązek alimentacyjny wobec Ciebie
    możesz skutecznie temu się sprzeciwić.

    >i czy musze sie wymeldowac z obecnego
    > miejsca zamieszkania.

    Teoretycznie tek - na tym polega obowiązek meldunkowy - praktycznie jeśli
    ktoś się na Ciebie nie uprze to nie ma znaczenia.

    Marcin.