  • 1. Data: 2002-01-10 09:12:42
    Temat: reasekuracja rynku w polsce i na siwiecie
    Od: "Arturtwardy" <a...@w...pl>

    Szanowni internauci!
    Czy moglby mi kotos pomoc w zdobyciu informacji na temat reasekuracji rynku
    w Polsce i na swiecie?
    Potrzebuje wszystkie informacje. Moga to byc strony www,badz tez
    artykuly,lub tytuly ksiazek.
    Poterzebuje to do pracy dyplomowej wiec z gory dziekuje!

    z powazaniem:
    ARTUR TWARDY

    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-01-10 18:16:31
    Temat: Re: reasekuracja rynku w polsce i na siwiecie
    Od: "Jdr" <...@w...com>

    Uzywajac tegoe search engine ponizej, porsze wpisac w okienko
    " reasekuracja rynku" i otrzyma Pan 1,995 dokumentow na
    poszukiwany temat.

    Jdr

    Displaying results 1-10 of 1,995 web pages found

    http://www.alltheweb.com/index.php?cat=web&lang=engl
    ish&query=

    Displaying results 1-10 of 1,995 web pages found
    ==============

    http://www.cignastu.waw.pl/ub/zarzad.htm

    http://home.elka.pw.edu.pl/~alasota/kongres/podmioty
    .htm

    http://www.polonia.siedlce.net/

    http://www.punu.gov.pl/serwi1.html

    http://www.punu.gov.pl/

    http://www.if.gov.pl/
    http://users.bart.nl/~polamb/guide/iv.html

    "Arturtwardy" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > artykuly,lub tytuly ksiazek.
    > Poterzebuje to do pracy dyplomowej wiec z gory dziekuje!

    begin 666 p.gif
    `
    end