  • 1. Data: 2002-01-10 10:39:45
    Temat: Czy mogę zapytać o fundusz emerytalny II filar? (zaległe składki)
    Od: "RaV" <r...@s...pl>

    Do sierpnia zeszłego roku wszystko było OK, a ostatnio zauważyłem, że od
    września brakuje składek na koncie. Co ciekawe dotyczy to chyba całego
    naszego zakładu pracy, gdzie właśnie od września informacje o składkach
    zostały przekazywane przez Płatnika Internetem. Nasz zakład na pewno jest
    "czysty" bo bieżemy udział w przetargach, tzn. nie zalega z przekazywaniem
    do ZUS składek. Więc winny jest ZUS i Prokom.

    Czy może ktoś sprawdzić na swoim koncie, czy ma podobnie.
    Z góry dzieki za odpowiedź.

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV

  • 2. Data: 2002-01-10 11:10:28
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "RaV" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Więc winny jest ZUS i Prokom.

    ...hm, raczej jednak sam ZUS. Gdyby za przyczyną wadliwego systemu. wpłaty
    nie zostały przekazane, zakład pracy nie byłby jak to pan opisuje "czysty" w
    świetle niezalegania. Prawda ?!

  • 3. Data: 2002-01-10 11:40:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Joogi" <a...@s...com> wrote in message
> [...]
    > nie zostały przekazane, zakład pracy nie byłby jak to pan opisuje "czysty"

    Nieprawda.

    Programy komputerowe nie takie cuda potrafia wyczyniac.

    Nie twierdze, ze jest, ale MOZE to byc wina oprogramowania.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-01-10 12:34:36
    Od: "RaV" <r...@s...pl>

    W zasadzie można się zgodzić, że sam ZUS jest winny, ponieważ to on podpisał
    kontrakt na dostawę i obsługę systemu informatycznego dla ZUS, a czy Prokom
    źle się wywiązuje ??? - widać ZUS-owi to nie przeszkadza (mają na kogo
    zwalać).

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV

  • 5. Data: 2002-01-10 12:41:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "RaV" <r...@s...pl> wrote in message news:a1k1or$1qh$1@news.tpi.pl...
> [...]
    Prokom
    > źle się wywiązuje ??? - widać ZUS-owi to nie przeszkadza (mają na kogo

    Wlasnie prokuratura "postawila zarzuty" bylemu prezesowi Panu A. ...
    Zalozmy teoretycznie, ze cala wine za kontrakt ponosi Pan A.
    Pan A nie jest pracownikiem ZUS.

    Kto za tym jest teraz winien "wszystkiemu" ?
    Prokom, ktory wydal z siebie "programopodobny" produkt dla ZUS,
    czy ZUS ktory nie mogl zmienic Pana A. Kontraktu.

    Boguslaw