  • 151. Data: 2014-05-10 14:05:48
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:lkl2se$344$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak będzie wypadek i policja zamknie drogę to oskarży państwo?

    Spokojnie. Problemem nie jest zmiana trasy, czy brak możliości dalszego jej
    kontynuowania przez jakiś czas, a brak informacji o tym fakcie. Przy czym w
    innej gałęzi rozważam, na ile ów brak informacji miał wpływ na możliwość
    dotarcia abiturenta na czas. Odnoszę wrazenie, że brak informacji nie miał
    wpływu, albowiem mógł on wysiąść na kolejnym przystanku i pieszo dojść do
    szkoły w czasie zaledwie 10 minut dłuższym, niż normalny czas dojazdu
    tramwajem na Długą i dojścia do szkoły.

  • 152. Data: 2014-05-10 14:06:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    > Ja też mam (w karcie, nie w komórce) i sobie chwalę, ale gotówkę zawsze
    > mam przy sobie. Na wszelki wypadek. A już w ogóle nigdy nie tankuję nie
    > mając przy sobie tyle gotówki, żeby zapłacić za zatankowanie. Płacę kartą.
    > Ale niech się coś spier... z terminalem, z łącznością, z czymkolwiek...

    Miałem sytuację, że zalałem do pełna i nie mogłem zapłacić kartą. Nie ma się
    czym przejmować.

  • 153. Data: 2014-05-10 14:10:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    > 2) byla afera z dzirawymi ruterami, podstawiajacymi strony "niby bankowe".

    Raczej z debilami, którzy byli właścicielami routera.

  • 154. Data: 2014-05-10 14:10:46
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 14:02, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lkl3p4$ck5$2@node2.news.atman.pl...

    > Wydaje mi się, ze jest jeszcze przystanek Rakowicka pod Akademią
    > Ekonomiczną i stamtąd gość powinien dobiec na czas - Google dają mu 29
    > minut.

    Wiesz jacy d

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 155. Data: 2014-05-10 14:11:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 14:10, Malpy i Delfiny wrote:

> [...]

    Wiesz jacy dzis mlodzi. Biegaja to w FIFA a nie tak po ulicach ;)

  • 156. Data: 2014-05-10 14:15:32
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 14:00, Robert Tomasik wrote:

    > 2) Wg Google:
    > - Pieszo z przystanku Rondo Mogilskie na ul. Smoleńsk idzie się pół
    > godziny

    Ale to spokojnym spacerem, dla sredniego statystycznego turysty. Mysle,
    ze srednio spokojnoszybkim marszem 20 minut.

    Czyli tak o polowe krocej niz taryfą w porannych korkach w tych okolicach.

  • 157. Data: 2014-05-10 14:16:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Poniekad. Bo znam realia, nie tego jednego przypadku, ale ogolne. Sam
    > przez niemal cale studia dojezdzalem przez cale miasto. Zbiorkomem.
    > Czasem z przesiadka. Z dokladnoscia +/- 10 minut. W zwiazku z czym nie
    > planowalem jakichs mega wiekszych zapasow czasowych przed waznymi
    > egzaminami itp.
    > Stad tez ironizuje gdy slysze o tym, ze powinien zaplanowac podorz tak,
    > ze jakby na tej trasie pojawila sie nawet Godzilla, to miec zapas.

    Ja akurat też tak miałem. Autobus z akademików na uczelnie jeździłco prawda
    30 minut, ale był co 10 minut. Zapas 20 minut był wystarczający, bo to
    dawała dwa autobusy. Przy czym normalnei celowało się tak z 15 minut przed
    egzamine (dodatkowy zapas czasu) no i nikt nie wydziwiał ze stoperem, więc
    sądze, że te 15 minut spółnienia spokojnie by wybaczona - miałbym mniej
    czasu na pisanie i tyle.

    Zdaje się, ze w tym konkretnym wypadku doszło do niekorzystnego splotu
    wydarzeń:
    1) abiturient celował na styk;
    2) MPK nie poinformowało o zmianie trasy.
    3) Abiturient poją złą taktycznie decyzję i zamiast wysiąść z tramwaju na
    kolejnym przystanku i kontynuoać drogę pieszo, co pozwoliłoby mu zdążyć
    przed zcasem pojechał tym tramwajem do końca trasy.

  • 158. Data: 2014-05-10 14:16:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 10.05.2014 14:10, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    >
    > Raczej z debilami, którzy byli właścicielami routera.

    Wytlumacz teraz. Firmware rutera ma dziure. Dzira pozwala dostanie sie
    na "roota" do rutera.

    W czym tkwi debilizm wlascicieli?

  • 159. Data: 2014-05-10 14:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiesz jacy dzis mlodzi. Biegaja to w FIFA a nie tak po ulicach ;)

    Google podają czas marszu, a nie biegu. Na ile pamiętam tamte rejony,
    podany czas przejścia 30 minut jest jak najbardziej realny do zrobienia.

  • 160. Data: 2014-05-10 14:19:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale to spokojnym spacerem, dla sredniego statystycznego turysty. Mysle,
    > ze srednio spokojnoszybkim marszem 20 minut.
    > Czyli tak o polowe krocej niz taryfą w porannych korkach w tych
    > okolicach.

    Nie mieszkam w Krakowie 20 lat, więc wolałem się Google posłużyć, niż pisać
    z głowy jakieś wartości.