    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Lukas Bank a ustawa o ochronie danych osobowych
    Date: Mon, 22 Jul 2002 16:42:54 +0200

    Witam

    Właśnie otrzymaliśmy pocztą (ja i niektórzy moi sąsiedzi) imienne oferty
    kredytowe Lukas Banku.
    Z jego usług korzystałem raz: ok. 3 lat temu kupując coś na raty.
    I to wszystko. Nawet te raty spłaciłem.
    O ile wiem nie wolno bankom przechowywać danych osobowych klientów jeśli ci
    przestają być ich klientami (nie pamiętam szcegółów, ale to było już kiedyś
    poruszane na grupie).
    Pamiętam za to sprawę pewnego małżeństwa, które uzyskało w sądzie
    odszkodowanie od banku za świąteczną kartkę, którą im bank wysłał, kiedy już
    nie byli od dawna jego klientami.

    Nie twierdzę, że mam zamiar doprowadzić LB do upadłości swoimi żądaniami
    odszkodowawczymi, ale co Wy o tej sprawie sądzicie?

    JarekT