  • 1. Data: 2002-07-22 14:42:54
    Temat: Lukas Bank a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Właśnie otrzymaliśmy pocztą (ja i niektórzy moi sąsiedzi) imienne oferty
    kredytowe Lukas Banku.
    Z jego usług korzystałem raz: ok. 3 lat temu kupując coś na raty.
    I to wszystko. Nawet te raty spłaciłem.
    O ile wiem nie wolno bankom przechowywać danych osobowych klientów jeśli ci
    przestają być ich klientami (nie pamiętam szcegółów, ale to było już kiedyś
    poruszane na grupie).
    Pamiętam za to sprawę pewnego małżeństwa, które uzyskało w sądzie
    odszkodowanie od banku za świąteczną kartkę, którą im bank wysłał, kiedy już
    nie byli od dawna jego klientami.

    Nie twierdzę, że mam zamiar doprowadzić LB do upadłości swoimi żądaniami
    odszkodowawczymi, ale co Wy o tej sprawie sądzicie?

    JarekT

  • 2. Data: 2002-07-22 14:58:52
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    JarekT wrote:
> [...]
    >
    > Nie twierdzę, że mam zamiar doprowadzić LB do upadłości swoimi
    > żądaniami odszkodowawczymi, ale co Wy o tej sprawie sądzicie?

    A może przypadkiem podpisałeś przy okazji umowy kredytowej, że wyrażasz
    zgodę na prachowywanie i przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach
    marketingowych również po zakończeniu umowy?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 3. Data: 2002-07-23 07:38:56
    Od: Daniel/Dan/Sniegon <d...@p...pl>

    .
    > Pamiętam za to sprawę pewnego małżeństwa, które uzyskało w sądzie
    > odszkodowanie od banku za świąteczną kartkę, którą im bank wysłał, kiedy już
    > nie byli od dawna jego klientami.

    Zgadza sie, ale oni nie zgodzili sie na przetwarzanie danych osobowych.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2002-07-23 10:31:09
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    >
    > Nie twierdzę, że mam zamiar doprowadzić LB do upadłości swoimi żądaniami
    > odszkodowawczymi, ale co Wy o tej sprawie sądzicie?

    Gdybys doprowadzil do upadku to znajde cie i oddasz mi to co tam mam co do
    grosza neiwiele tego ale troszke mam zawsze!!!
    grrrrrrrrrrrrrrrr
    aja

  • 5. Data: 2002-07-23 16:38:08
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Teraz już tego nie pamiętam, bo to było ponad 3 lata temu. Nie było chyba
    jeszcze tej ustawy o ochronie danych i mało kto na to zwracał uwagę. Umowa
    była za pośrednictwem sklepu, gdzie kupiłem parę podzespołów do kompa.
    Jak to mogę teraz sprawdzić i ew. wycofać zgodę na przetwarzanie i tym samym
    przechowywanie danych?
    Czy wystarczy zwykłe żądanie i na co się powołać w razie sprzeciwu?

    Pozdrawiam
    JarekT

  • 6. Data: 2002-07-23 16:39:56
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > grosza neiwiele tego ale troszke mam zawsze!!!

    Jak mi pomożesz puścić ich z torbami to wypłacę ci co masz i jeszcze procent
    o jakim nawet nie możesz marzyć. W dodatku nieobelkowany.

    JarekT

  • 7. Data: 2002-07-23 20:41:26
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > do
    >
    > Jak mi pomożesz puścić ich z torbami to wypłacę ci co masz i jeszcze
    procent
    > o jakim nawet nie możesz marzyć. W dodatku nieobelkowany.

    To nie zapomnij o mnie. ja tez jestem msciwy

    Sl@o

  • 8. Data: 2002-07-24 14:48:16
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    JarekT wrote:
> [...]
    > na przetwarzanie i tym samym przechowywanie danych?
    > Czy wystarczy zwykłe żądanie i na co się powołać w razie sprzeciwu?

    IMO najlepiej po prostu przejść sie do LB przedstawić sprawę i złożyć
    pisemko, że nie wyraża się zgody na dalsze przechowywanie i przetwarzanie
    danych osobowych przez LB powołując się na ustawę o ochronie danych
    osobowych. W banku powinni zresztą takie formularze mieć (w formie "wyrażam
    zgodę/nie wyrażam zgody..." i "niepotrzebne skreślić").

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu