  • Data: 2002-07-24 14:48:16
    Temat: Re: Lukas Bank a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekT wrote:
    > Teraz już tego nie pamiętam, bo to było ponad 3 lata temu. Nie było
    > chyba jeszcze tej ustawy o ochronie danych i mało kto na to zwracał
    > uwagę. Umowa była za pośrednictwem sklepu, gdzie kupiłem parę
    > podzespołów do kompa. Jak to mogę teraz sprawdzić i ew. wycofać zgodę
    > na przetwarzanie i tym samym przechowywanie danych?
    > Czy wystarczy zwykłe żądanie i na co się powołać w razie sprzeciwu?

    IMO najlepiej po prostu przejść sie do LB przedstawić sprawę i złożyć
    pisemko, że nie wyraża się zgody na dalsze przechowywanie i przetwarzanie
    danych osobowych przez LB powołując się na ustawę o ochronie danych
    osobowych. W banku powinni zresztą takie formularze mieć (w formie "wyrażam
    zgodę/nie wyrażam zgody..." i "niepotrzebne skreślić").

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu