  • 1. Data: 2008-05-27 16:37:27
    Temat: Lokatorzy z przydzialu
    Od: Mikeon <m...@i...pl>

    Witam!

    Jak wyglada sprawa lokatorow z przydzialu?
    Mam taki problem: kamienica, w niej lokator z przydzialu, ktory placi
    czynsz 4-krotnie nizszy niz czynsz rynkowy.

    Co, zgodnie z prawem. mozna zrobic w takiej sytuacji?

    Sytuacja druga, podobna. Rowniez lokator z przydzialu, tym razem
    jednak na wypowiedzeniu 3-letnim, ktorego termin uplynal juz kilka
    miesiecy temu. Lokator sie nie wyprowadza. Co mozna zrobic?

    --
    Michal

  • 2. Data: 2008-05-27 16:45:42
    Temat: Re: Lokatorzy z przydzialu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mikeon pisze:

    > Mam taki problem: kamienica, w niej lokator z przydzialu, ktory placi
    > czynsz 4-krotnie nizszy niz czynsz rynkowy.
    >
    > Co, zgodnie z prawem. mozna zrobic w takiej sytuacji?

    Podwyższyć czynsz zgodnie z procedurą ustawową.

    > Sytuacja druga, podobna. Rowniez lokator z przydzialu, tym razem
    > jednak na wypowiedzeniu 3-letnim, ktorego termin uplynal juz kilka
    > miesiecy temu. Lokator sie nie wyprowadza. Co mozna zrobic?

    Powództwo o eksmisje.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-06-09 10:44:19
    Od: w...@g...com

    > Podwyższyć czynsz zgodnie z procedurą ustawową.

    Jaka to ustawa, ktore artykuly.

    > Powództwo o eksmisje.

    A co z lokalami zastepczymi? Czy nie bede musial takowych zapewnic?

    --
    Michal

    PS
    Dodam, ze juz raz - z jeszcze innym lokatorem - sprawe o eksmisje
    przegralem, mimo iz lokator nie mial ani umowy, ani przydzialu, tylko
    jakims cudem zameldowanie. Uzasadnienie bylo mniej wiecej takie, ze
    nie mozna go eksmitowac, bo nie ma umowy.

  • 4. Data: 2008-06-09 12:16:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    w...@g...com pisze:

> [...]
    > jakims cudem zameldowanie. Uzasadnienie bylo mniej wiecej takie, ze
    > nie mozna go eksmitowac, bo nie ma umowy.

    wcale mnie to nie dziwi, jak nie wiesz o jakiej ustawie mowa ...

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 5. Data: 2008-06-10 09:27:26
    Od: w...@g...com

    > wcale mnie to nie dziwi, jak nie wiesz o jakiej ustawie mowa ...

    Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Nie wiem, jak bym sobie bez niej
    poradzil.

    --
    Michal

  • 6. Data: 2008-06-10 09:30:01
    Od: w...@g...com

    Dodam jeszcze, ze w sadzie reprezentowal nas prawnik, ktory z
    pewnoscia wszelkie ustawy znal, mimo to przegral.

    Jak masz jeszcze jakies blyskotliwe komentarze to bardzo poprosze, w
    przeciwnym wypadku, nie ma sensu marnowac czasu.

    --
    Michal