  • 1. Data: 2008-05-27 16:37:07
    Temat: Jak wypowiedziec umowe ?
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam kontrakt menadzerski z okresem wypowiedzenia 3 miesiace (pelne
    miesiace). No i pytanko : jak chce teraz wypowiedziec ta umowe (czyli odejsc
    za 3 miesiace), to mam napisac, ze wypowiadam z dniem dzisiejszym
    (30.05.2008) czy za trzy miesiace (30.08.2008) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-05-27 16:54:28
    Temat: Re: Jak wypowiedziec umowe ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > za 3 miesiace), to mam napisac, ze wypowiadam z dniem dzisiejszym
    > (30.05.2008) czy za trzy miesiace (30.08.2008) ?

    Jak chcesz odejść za 3 miesiące to wypowiedzieć musisz dziś.
    No, ostatecznie w piątek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-05-27 16:55:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Maddy pisze:
> [...]

    A w ogóle to dziś 27 maja ;)
    Jeszcze.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2008-05-27 17:04:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:
> [...]
    > za 3 miesiace), to mam napisac, ze wypowiadam z dniem dzisiejszym
    > (30.05.2008) czy za trzy miesiace (30.08.2008) ?

    wypowiadam z dniem dzisiejszym tj. 27 maja / 28 maja / 29 maja / 30 maja

    * niepotrzebne skreślić.

  • 5. Data: 2008-05-27 18:34:48
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > za 3 miesiace), to mam napisac, ze wypowiadam z dniem dzisiejszym
    > (30.05.2008) czy za trzy miesiace (30.08.2008) ?

    Wypowiadasz z dniem dzisiejszym, ale skutek w postaci ustania stosunku
    pracy nastapi za 3 miesiace.

  • 6. Data: 2008-05-27 20:12:15
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odejsc za 3 miesiace), to mam napisac, ze wypowiadam z dniem dzisiejszym
    > (30.05.2008) czy za trzy miesiace (30.08.2008) ?

    Po pierwsze to wypadałoby, aby menadżer taką rzecz sam wiedział z racji
    bycia menadżerem, a po drugie po polsku pisze sie i mówi "dzisiaj" a nie "w
    dniu dzisiejszym".

    --
    andreas

  • 7. Data: 2008-05-27 20:14:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    andreas wrote:
    > U?ytkownik "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Po pierwsze to wypada?oby, aby menad?er tak? rzecz sam wiedzia? z racji
    > bycia menad?erem, a po drugie po polsku pisze sie i mówi "dzisiaj" a nie "w
    > dniu dzisiejszym".

    on był z politycznego nadania.

  • 8. Data: 2008-05-27 20:23:11
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    > on był z politycznego nadania.

    Albo z McDonalda

    --
    andreas

  • 9. Data: 2008-05-27 20:43:10
    Od: Heming <n...@n...pl>

    andreas pisze:
    > po drugie po polsku pisze sie i mówi "dzisiaj" a nie "w
    > dniu dzisiejszym".

    Niby dlaczego?

  • 10. Data: 2008-05-28 06:11:36
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>