  • 1. Data: 2008-05-27 16:23:52
    Temat: Cytowanie recenzji na stronie allegro
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Witam,

    Chcę wystawić na aukcji swój sprzęt elektroniczny. Chciałbym "podeprzeć się"
    opiniami innych użytkowników takiego samego sprzętu, znajdującymi się na
    stronie opinii pewnego portalu. Czy wystarczy podanie źródła oraz autora
    recenzji, by móc zacytować, czy też muszę mieć na piśmie zgodę każdego z
    osobna? Co jeśli autor nie odpowiada na maile?

    Pozdrawiam,

    Koziołek

  • 2. Data: 2008-05-27 17:03:07
    Temat: Re: Cytowanie recenzji na stronie allegro
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Koziolek wrote:
> [...]
    > autora recenzji, by móc zacytować, czy też muszę mieć na piśmie zgodę
    > każdego z osobna? Co jeśli autor nie odpowiada na maile?

    wklej link do recenzji z informacją, że tutaj mogą znaleźć recenzje sprzętu.