  • 81. Data: 2012-04-17 23:17:48
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-17 22:05, Użytkownik Darek napisał:

    > a od czego jest chmura?

    Chmura jest od udawania nowoczesności, bo w praktyce przy
    takich prędkościach jakie oferują to już lepiej na DVD
    dane nagrywać.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2012-04-17 23:19:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a) :
    > On 2012-04-17, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja mam w chmurze. http://www.dollydrive.com/
    > Tak, cały dysk.

    I nie boisz się kradzieży danych? Przez autorów tego
    przedsięwzięcia. Dane docierają do nich niezaszyfrowane. Jedynie
    połączenie jest szyfrowane, więc postronne osoby nie mają do nich
    dostępu. To co się dzieje z otwartymi danymi na serwerach Dolly, to
    hulaj dusza, piekła nie ma. Że są to dane rozproszone? He, he.
    Potem. Potem są rozproszone. Po wysłaniu ich.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 83. Data: 2012-04-17 23:39:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Apr 2012, Ajgor wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Jakie pisma???? Jakie notatki???

    Tego nie komentuje, dla jasnosci.

    > Ja nic nie pisze,

    A mówiłem, żeby uważać na nisko latajace kwantyfikatory?
    No chyba że zeznasz, że post z którego pochodzi cytat pisałes
    u kolegi. Wtedy przepraszam ;)

    > Ludzie zrozumcie. Na prawde fakt posiadania komputera NIE MUSI oznaczac
    > posiadania CZEGOKOLWIEK waznego na nim :)

    Nie musi.

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2012-04-17 23:59:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > I nie boisz się kradzieży danych?

    Nie. Nie uprawiam 'rocket science' i nie mam paranoi w tym temacie.
    Podobnie jak nie wieszczę końca świata tylko dlatego że gdzieś, ktoś
    poznał moje dane osobowe bez uprawnienia.

> [...]
    > na serwerach Dolly, to hulaj dusza, piekła nie ma. Że są to dane
    > rozproszone? He, he. Potem. Potem są rozproszone. Po wysłaniu ich.

    Idea że jakieś losowe przedsiębiorstwo z USA miałoby polować na
    losowego gościa z polski i czerpać z tego niesamowite profity jest
    na tym samym poziomie abstrakcji co zamach smoleński.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2012-04-18 00:00:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Chmura jest od udawania nowoczesności, bo w praktyce przy
    > takich prędkościach jakie oferują to już lepiej na DVD
    > dane nagrywać.

    To jest mocno indywidualna kwestia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 86. Data: 2012-04-18 00:34:20
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.04.2012 17:09, Wojciech Bancer pisze:

    > Ja mam w chmurze.http://www.dollydrive.com/
    > Tak, cały dysk.

    A znasz jakieś rozwiązanie dla niemacowców?

    p. m.

  • 87. Data: 2012-04-18 00:54:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 00:00, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > To jest mocno indywidualna kwestia.

    Prędkości z/do chmury czy nagrywanie płytek ?

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2012-04-18 06:06:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ajgor wrote:

    > ja nie prowadze dzialalnosci, a tez mam wszystko legalne. Nic
    > konkretnego zarobkowego nie robie na komputerze.

    ty jesteś Andrzej?

  • 89. Data: 2012-04-18 06:08:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Chmura jest od udawania nowoczesności, bo w praktyce przy
    > takich prędkościach jakie oferują to już lepiej na DVD
    > dane nagrywać.

    problemem jest zapisanie danych do chmury (co przy łaczach asymetrycznych
    trwa raczej bardzo długo) a potem ściągnięcie z tej chmury.

  • 90. Data: 2012-04-18 07:49:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Prędkości z/do chmury czy nagrywanie płytek ?

    Prędkość z/do chmury.
    Ja mam 1.5MB up/10MB down.
    Pierwszy backup faktycznie trochę trwał, ale różnicowy robi
    się już (co godzinę) w sposób niezauważalny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl