  • 1. Data: 2012-04-15 12:03:55
    Temat: Zlecenie - brak potwierdzenia rachunku
    Od: " bezradny" <l...@g...pl>

    Rachunek za ub. miesiąc złożyłem w terminie (5 kwietnia).
    Mam na to pisemne potwierdzenie. Zrobiłem to przy świadkach,
    z czego mój praco- a właściwie zleceniodawca był bardzo
    niezadowolony, bo musiał coś podpisać, a bardzo tego nie lubi.

    Do dziś nie dostałem potwierdzenia przyjęcia rachunku, ani
    odrzucenia go z jakichś przyczyn. Pracodawca unika tematu.
    (to jest ten rodzaj bezczelności, przy którym normalny
    człowiek jest bezradny)

    Zgodnie z umową do 15 nast. miesiąca powinien mi zapłacić. Umowa
    jest na wiele miesięcy, a przed upływem pół roku nie mogę jej
    rozwiązać bez kary umownej.

    Czy brak przyjęcia/odrzucenia rachunku jest wystarczającym powodem
    do zerwania umowy?

    Czy brak zapłaty jest takim powodem, czy też jedynie można się
    sądzić o pieniądze?

    Znalazłem o firmie tyle fatalnych opinii (i wszystko się potwierdza),
    że chcę się jak najszybciej z tego kanału wydostać.

  • 2. Data: 2012-04-15 16:03:50
    Temat: Re: Zlecenie - brak potwierdzenia rachunku
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    > Czy brak przyjęcia/odrzucenia rachunku jest wystarczającym powodem
    > do zerwania umowy?
    >
    > Czy brak zapłaty jest takim powodem, czy też jedynie można się
    > sądzić o pieniądze?

    Nie jestem prawnikiem, ale przypuszczam, ze sam brak
    przyjecia/odrzucenia rachunku nie. Natomiast juz brak zaplaty tak (pod
    warunkiem, ze nie jest to brak zaplaty wynikajacy np. z istotnych
    zaniedban przy swiadczeniu zlecenia przez ciebie).

  • 3. Data: 2012-04-15 22:01:47
    Od: " " <l...@g...pl>

    fct159 <f...@i...pl> napisał(a):
    > Nie jestem prawnikiem, ale przypuszczam, ze sam brak=20
    > przyjecia/odrzucenia rachunku nie. Natomiast juz brak zaplaty tak (pod=20
    > warunkiem, ze nie jest to brak zaplaty wynikajacy np. z istotnych=20
    > zaniedban przy swiadczeniu zlecenia przez ciebie).

    Na pewno będzie szukał takiego powodu. W tym właśnie rzecz, że jak sprawa
    pójdzie do sądu, czeka mnie ciężki okres w pracy (zlecenie wykonuję w
    siedzibie pracodawcy). Dlatego szukam jakiegoś argumentu, który pozwoli mi
    rozwiązać umowę polubownie. Zaproponować przynajmniej. Trafiłem na oszusta.
    Opinie znalezione w cache Gugla to potwierdzają.