  • 71. Data: 2012-04-17 15:19:56
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." < napisał w wiadomości
    m napisał(a) :

    > Kto ma trzymać kopie? Matka, kochanka, rodzina, kolega.

    Sasiad za sciana :) Nawet nie wymaga kupowania znaczka, wiec taniej :)

    He. Pierwsze pytanie w watku bylo o cos calkiem innego :) Ale co tam.
    Ciekawa dyskusja sie wywiazala.

  • 72. Data: 2012-04-17 15:22:11
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości

    > Samo nagranie 40 DVD na moim poprzednim laptopie to by była trauma, poza
    > tym nie wiem czy nagrywarka by wytrzymała takie obciążenie. W obecnym
    > laptopie - brak napędu :).
    >
    > Ale, możnaby udoskonalić tą metodę - kupić 2 dyski 50G na USB i rotacyjnie
    > je sobie wysyłać co 2 tygodnie. Tj - ja do kolegi z aktualną kopią, kolega
    > po tym do mnie poprzedni, żebym miał na czym nagrać nasępną kopię.
    >
    > Tylko, to nadal jest od cholery roboty nie wiadomo po co.

    Jak juz napisalem - zainwestuj w nagrywarke Blu-ray. Czemu najprostsze
    rozwiazania tak trudno przychodza do glowy?
    Zawartosc 40 plyt DVD zmiescisz na 6-7 plytach BR. Jedna nagrywa sie 10-15
    minut. Cena jednej plytki - 5zł.

  • 73. Data: 2012-04-17 16:21:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.04.2012 14:53, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > I nie ma zadnego przepisu, ktory okresla, ile maja czasu na oddanie zajetego
    > sprzetu?
    > Bo jesli nie ma, to znaczy, ze jest dziura w prawie (policja moze w ten
    > sposob okras kazdego bezkarnie).
    > A jesli jest, to jest podstawa do oskarzenia policjantow o kradziez.

    Ty się chyba wczoraj urodziłeś :).

    p. m.

  • 74. Data: 2012-04-17 16:22:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.04.2012 15:13, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości

    > Eh.. Dlaczego wszyscy uparcie sie uparli, ze na komputerze MUSI byc cos
    > waznego?

    Skoro jest mowa o tym że firmy padają od tego że im komputery aresztują,
    to chyba nie dlatego że te komputery są dla nich nieważne, prawda?

    p. m.

  • 75. Data: 2012-04-17 17:09:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > i zawartość dysków też kupujesz gotowa w sklepie? pocztę pisma notatki...

    Ja mam w chmurze. http://www.dollydrive.com/
    Tak, cały dysk.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 76. Data: 2012-04-17 17:13:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > tylko że poliszaje moga ci zwinąć wszystkie kopie zapasowe i wtedy dupa
    > blada...

    Zamkną Amazona? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 77. Data: 2012-04-17 17:35:32
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ty się chyba wczoraj urodziłeś :).

    Chcial bym zyc w swiecie, w ktorym to uczciwy obywatel jest chroniony.
    Nawet przed policją :)

  • 78. Data: 2012-04-17 17:36:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Skoro jest mowa o tym że firmy padają od tego że im komputery aresztują,
    > to chyba nie dlatego że te komputery są dla nich nieważne, prawda?

    Ja mowilem o sobie, a nie o firmach :)

  • 79. Data: 2012-04-17 22:05:40
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > tylko że poliszaje moga ci zwinąć wszystkie kopie zapasowe i wtedy dupa
    > blada...

    a od czego jest chmura?

    Darek

  • 80. Data: 2012-04-17 22:06:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-17, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    [...]

    > a od czego jest chmura?

    Zarekwirują całą serwerownię w Amazonie :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl