  • 91. Data: 2012-04-18 08:44:18
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 07:49, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Prędkość z/do chmury.
    > Ja mam 1.5MB up/10MB down.
    > Pierwszy backup faktycznie trochę trwał, ale różnicowy robi
    > się już (co godzinę) w sposób niezauważalny.

    Prędkość jest fatalna, do pracy biurowej wystarczy, jak ktoś
    zajmuje się np. grafiką to już niestety nie jest wystarczająca.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2012-04-18 09:24:59
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > ty jesteś Andrzej?

    A czemu pytasz?

  • 93. Data: 2012-04-18 09:49:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer napisał(a) :
    > On 2012-04-17, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Nie uprawiam 'rocket science' i nie mam paranoi w tym temacie.
    > Podobnie jak nie wieszczę końca świata tylko dlatego że gdzieś, ktoś
    > poznał moje dane osobowe bez uprawnienia.

    > Idea że jakieś losowe przedsiębiorstwo z USA miałoby polować na
    > losowego gościa z polski i czerpać z tego niesamowite profity jest
    > na tym samym poziomie abstrakcji co zamach smoleński.

    Prowadząc jakąś poważniejszą działalność, choćby i artystyczną, i
    licząc na czyjąś życzliwość "gdzieśtam", jest delikatnie mówiąc
    naiwne. Jak ktoś nie przykłada najmniejszej wagi do ochrony swojej
    pracy, to już jest jego problem. No chyba, że jego "praca", to
    przeglądanie Netu, pisanie wiadomości na grupy dyskusyjne i partyjka
    pasjansa. Taki człowiek nigdy nie zrozumie co tu można chronić :-P

    W dorosłym świecie szpiegostwo przemysłowe kwitnie. I już nie mówię
    o kradzieży technologii kosmicznych. Wystarczy kradzież pomysłów i
    patentowanie ich pod własnym szyldem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 94. Data: 2012-04-18 10:03:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2012 15:16, Tomaszek pisze:

    > Nie znam się na tym i byłem przekonany, że przy stałym łączu IP również
    > jest stałe.

    ROTFL

    Stałe IP nie jest normą, własne publiczne IP też nie jest regułą.

    > Niemniej jednak mam rozumieć, że nie da się w ogóle zablokować dostępu do
    > jakiejś strony osobie niepożądanej?

    A jak rozpoznasz tę osobę niepożądaną, hmm?

    > A w jaki sposób policja namierza po czyimś IP?

    Prowadzi czynności.

  • 95. Data: 2012-04-18 10:04:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 10:35, januszek pisze:
    > Zbynek Ltd. napisa?(a):

    > Ok, uściślę więc, że miałem na myśli odpowiedzialność cywilnoprawna
    > wynikająca z niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązku
    > zabezpieczenia łącza dostępowego wynikającą z umowy zawartej z
    > operatorem telekomunikacyjnym dostarczającym przyłącze.

    O, a skąd wiesz jaką kto ma konkretnie umowę?

  • 96. Data: 2012-04-18 10:06:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2012 17:35, Ajgor pisze:

    > Chcial bym zyc w swiecie, w ktorym to uczciwy obywatel jest chroniony.
    > Nawet przed policją :)

    A dlaczego z przyłącza abonenckiego tego "uczciwego" obywatela były
    dokonywane czyny zabronione?

  • 97. Data: 2012-04-18 10:07:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2012 14:53, Ajgor pisze:

    > I nie ma zadnego przepisu, ktory okresla, ile maja czasu na oddanie
    > zajetego sprzetu?

    A niby jak ma określać? Ekspertyza zajmuje tyle, ile zajmuje.

    Możesz się ewentualnie skarżyć w Strassburgu na opieszałość.

  • 98. Data: 2012-04-18 10:10:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.04.2012 08:25, RadoslawF pisze:

    > Tyle że pokażcie kogoś kto na dysku ma tylko "legalne"
    > programy.

    Ja mam tylko legalne. OpenSuSE i voila.

    Windowsa nie mam od kiedy Civ4 działa mi piękniej pod WinE niż pod
    windowsem (miałem legalny XP ale ten syf się pogryzł z Phenomem II na
    mojej płycie - linux się nawet nie zająknął, tylko zaczął podawać
    obciążenie dla 4 rdzeni zamiast dwóch poprzedniego procesora).

  • 99. Data: 2012-04-18 10:14:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 07:49, Wojciech Bancer pisze:

    > Prędkość z/do chmury.
    > Ja mam 1.5MB up/10MB down.
    > Pierwszy backup faktycznie trochę trwał, ale różnicowy robi
    > się już (co godzinę) w sposób niezauważalny.

    Dodatkowo możesz trafić na providera, który udostępnia u siebie miejsce
    na backup z dużą prędkością, a dopiero wyjście "na świat" jest normalnie
    limitowane.

  • 100. Data: 2012-04-18 10:18:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2012 08:44, RadoslawF pisze:

    > Prędkość jest fatalna, do pracy biurowej wystarczy, jak ktoś
    > zajmuje się np. grafiką to już niestety nie jest wystarczająca.

    Odpowiedzią jest wirtualizacja całego komputera - u siebie masz tylko
    terminal, który z "chmury" dostaje wirtualny pulpit.

    Albo inna opcja - dostawca internetu operujący też przestrzeń dyskową u
    siebie.